آرشیو سه‌شنبه ۸ تیر ۱۳۸۹، شماره ۷۰۲۱
اجتماعی
۲۲

پیام مردم

تهران - تعدادی از اهالی: اکثر میادین منطقه نارمک را برای جدول بندی و تعویض کف پوش کنده اند و مردم برای استراحت و پیاده روی با مشکل مواجه هستند. جا دارد کار را هر چه سریعتر با نظارت شهرداری تمام کنند. به نظر می رسد این کارها ماه ها به طول بینجامد.

قم - یک شهروند: الحمدالله قوه قضائیه ریگی آدمکش را اعدام کرد. ای کاش این اقدام در منطقه بلوچستان برگزار می شد تا شادی بیشتری به اهالی آن خطه عطا کند. البته به نظر من جرم سران فتنه از جرم ریگی سنگین تر است.

تلفن به خط ارتباطی: از وزارت بهداشت تقاضا می شود که نسبت به وضعیت بیمارستان های استان خوزستان رسیدگی شود. زیرا در این بیمارستان ها، بهداشت رعایت نمی شود و برخورد با بیماران نامناسب است.

ایلام - یک شهروند: از مسئولان و مدیران شبکه های مختلف سیما تقاضا می شود نسبت به تحت پوشش قرار دادن امور فرهنگی وکاروان های زیارتی و حرکات نمادین بانوان محجبه شهرستان ها به سمت زیارتگاه ها بویژه کریمه اهل بیت(ع) که باعث گسترش حجاب و عفاف می شود را بیشتر به نمایش بگذارند.

تلفن به خط ارتباطی: تربیت خانوادگی یکی از پایه های شخصیتی افراد است که متاسفانه برخی خانواده ها انتظار دارند کمبودهای تربیتی خود را مدارس یا نیروی انتظامی جبران کند و این انتظار بیجایی است.

ساری - یک شهروند: چرا رئیس جمهور انقلابی و عزیز بر خلاف خواسته مردم از برخی اطرافیان خود دل نمی کنند و این مسئله باعث دلخوری مردم از ایشان شده است؟

تهران - یک شهروند: برای تقویت عدالت و انسجام در سطح جامعه لازم است همان طور که با فرزندان آحاد مردم برخود می شود با آقازاده های خطاکار هم برخورد شود.

سمنان - یک شهروند: از روزنامه وزین رسالت به خاطر افشاگری هایی که بعضا در مورد سران فتنه انجام می دهد تقدیر و تشکر می شود.