آرشیو شنبه ۲۶ تیر ۱۳۸۹، شماره ۲۱۲۹
بازار دیجیتال
۲۶

سایبرشات های جدید سونی

کوچک ترین دوربین های سه بعدی جهان

جدیدترین دوربین های دیجیتالی سونی که به کاربران امکان می دهند تصاویر سه بعدی برجسته را در کف دستشان بگیرند، کوچک ترین دوربین های سه بعدی هستند که به بازار عرضه خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان، دوربین های DSC-TX9 و DSC-WX5 با زده شدن دکمه شاتر قادرند 15 تصویر همزمان را بگیرند و هر یک از این تصاویر از زاویه مختلفی گرفته شده و امکان ایجاد افکت سه بعدی را که به طور واضح و بسیار خوبی در یک تلویزیون سه بعدی نمایش داده می شود، فراهم می کنند.

این دوربین ها همچنین نخستین دوربین های سه بعدی سونی هستند که از تک لنز استفاده می کنند و حالت گرفتن عکس سه بعدی عریض دارند و به کاربران امکان می دهند تصاویر گرفته شده را به صورت سه بعدی در نمایشگر سه بعدی توکار دوربین مشاهده کنند.

دوربین WX5 دارای یک نمایشگر صفحه لمسی 8/2 اینچی و لنز با زوم پنج ایکس و TX9 دارای یک نمایشگر 5/3 اینچی و لنز زاویه عریض چهار ایکس است و هر دو می توانند ویدئوهایی با کیفیت اچ دی 1080 پیکسل فیلمبرداری کنند؛ اما نمی توانند ویدئوی سه بعدی ضبط کنند. وضوح هر یک از این مدل ها نیز 2/12 مگاپیکسل است.

بر اساس گزارش تی جی دیلی، هر دو دوربین از ماه سپتامبر به بازار عرضه می شوند و WX5 حدود 300 دلار و TX9 به قیمت 400 دلار فروخته خواهند شد.