آرشیو چهارشنبه ۳۰ تیر ۱۳۸۹، شماره ۱۹۶۹۷
شهرستان ها
۱۱

بهره برداری از 2پروژه مهم در گنبد کاووس

همزمان با دور سوم سفرهای استانی رئیس جمهوربه گلستان صورت می گیرد

گنبدکاووس- خبرنگار کیهان:

همزمان با دور سوم سفرهای استانی رئیس جمهور به استان گلستان، از دو پروژه مهم در شهرستان گنبد کاووس بهره برداری می شود.

مدیرکل فنی استانداری گلستان طی نشستی مشترک با فرماندار شهرستان گنبد کاووس پیرامون بررسی پروژه های قابل افتتاح این شهرستان برای سفر سوم ریاست جمهوری ضمن اعلام مطلب فوق اظهار داشت: تصفیه خانه شهرک صنعتی و پست 63 کیلو ولت اترک از پروژه های پیشنهادی برای افتتاح در سفر سوم ریاست جمهوری به استان گلستان است.

علیرضا عباس زاده با اعلام اینکه پروژه هایی در سفر ریاست جمهوری افتتاح می شوند که به طور کامل قابل بهره برداری باشند از بررسی کامل پروژه های قابل افتتاح خبر داد و اظهار داشت: همزمان با سفر رئیس جمهور و هیئت دولت بازدید از پروژه های مهم شهرستان ها هم انجام می شود.

فرماندار شهرستان گنبد کاووس نیز در این جلسه با معرفی پروژه های در دست اقدام شهرستان گنبد کاووس افزود: تصفیه خانه شهرک صنعتی با اعتبار 13میلیارد ریال و پست اترک با اعتبار 63 میلیارد ریال از پروژه های مهم این شهرستان برای افتتاح برای سفر سوم رئیس جمهوری است.

غلامعلی سوسرایی گفت: در برنامه بازدید سفر سوم پروژه های مهم شهرستان گنبد کاووس نظیر استادیوم 5هزار نفری، مسکن مهر 435واحدی تقی آباد، سد دانشمند و بیمارستان 96 تختخوابی آق قیه قرار دارد.

وی همچنین از آغاز عملیات سد لاستیکی گنبد کاووس همزمان با سفر سوم رئیس جمهوری خبر داد و افزود: 35 میلیارد ریال برای احداث سد لاستیکی گنبد در این شهرستان در نظر گرفته شده است.