آرشیو یکشنبه ۳ امرداد ۱۳۸۹، شماره ۷۰۴۱
اجتماعی
۲۲

پیام مردم

تلفن به خط ارتباطی: فرماندهان محترم نیروی انتظامی که معتقدند پارک های تهران امنیت بالایی دارند، بد نیست بخصوص جمعه شب ها سری هم به پارک نهج البلاغه واقع در بزرگراه شهید همت بزنند تا ببینند که چگونه برخی از جوانان با متلک پرانی های مکرر و موتورسیکلت سواری با سرعت زیاد به صورت دو ترک و سه ترک مردم را کلافه می کنند و اگر پیام مردمبا آنها برخورد کند، می گویند که چرا از طریق قانون شکایت نکرده است.

تلفن به خط ارتباطی: حال که شهرداری در اقدامی مناسب بازسازی خیابان شریعتی را آغاز کرده است، جا دارد بر فعالیت پیمانکاران نظارت بیشتری داشته باشد تا این خیابان از نظر شکسته شدن موزائیک ها به دلیل عدم زیرسازی مناسب به سرنوشت پیاده روهای خیابان ولیعصر دچار نشود.

تهران - محمدی و خانواده: مدتی است که پخش فیلم ها و سریال های خشونت آمیز و مملو از صحنه های غم انگیز بیمارستانی و گورستانی در شبکه های سیما زیاد شده و پخش آنها بخصوص در اواخر شب که مردم باید با آرامش خاطر بخوابند چشمگیرتر شده است و به همین دلیل کسانی که سن بالایی دارند، دچار کابوس و بی خوابی می شوند. از صدا و سیما انتظار می رود از نمایش فیلم ها و سریال های اعصاب خردکن و سطح پایین دست بردارد و کمی هم به فکر سلامت روانی مردم باشد.