آرشیو یکشنبه ۳ امرداد ۱۳۸۹، شماره ۷۰۴۱
شهرستان ها
۱۶

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول:سود و امنیت دو رکن اصلی سرمایه گذاری در هر منطقه است

دزفول- خبرنگار رسالت:

مهندس حسن نبوتی گفت: منابع دولتی و بودجه شهرداری ها محدود بوده و وضعیت نابسامان اقتصادی نیز بر آن افزوده می شود و شرایط را برای اجرای طرح ها و برنامه های مصوب سخت تر می نماید. وی گفت: بیش از یکصد طرح و پروژه آماده برای اجرا است که همگی مورد نیاز شهر و شهروندان هستند و توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری در حوزه فعالیت های شهرداری تهیه شده و شورای شهر به دلیل کمبود اعتبار تنها توانست 27 پروژه از مجموع آنها را در بودجه سال جاری شهرداری مصوب نماید. نبوتی در ادامه گفت: بنابراین واقعا به توسعه همه جانبه نخواهیم رسید. وی افزود: چاره کار این است که با استفاده از، سرمایه بخش خصوصی وارد فضای کار عمران شهری شویم.

رئیس شورای شهر دزفول با اظهار اینکه ایجاد زیر ساخت های لازم برای برخورداری از شهری استاندارد نیازمند بهره مندی از سرمایه از طریق شناسایی نیازها و معرفی فرصت های سرمایه گذاری است، تا تولید ثروت شود و سطح زندگی با ثروتی که در بدنه شهر هزینه شده ارتقا یابد.

نبوتی افزود: از آنجایی که امنیت اقتصادی و سوددهی دو رکن اصلی سرمایه گذاری در هر منطقه ای هستند تاکید کرد سرمایه گذار به سادگی اعتماد نمی کند و سود و امنیت می خواهد.

رئیس شورای شهر در پایان گفت: برنامه ریزان و مدیران شهری باید با مدیریت هوشمندانه نسبت به بهبود و ارتقای عوامل لازم برای جذب و هدایت این منابع مالی اقدام کنند. اطلاع رسانی شفاف، صادقانه و در عین حال کارشناسانه نیز اصلی است که در کنار اولویت دادن به سرمایه گذاران بومی به عنوانی شهر آشنایان و فرزندان محله های این شهر، نباید به دیده اغماض نگریسته شود.