آرشیو دوشنبه ۴ امرداد ۱۳۸۹، شماره ۲۹۰۴
حوادث
۱۹

سقوط مرگبار پس از ارتباط پنهانی

با سقوط مرگبار مردی در غرب تهران، راز ارتباط پنهانی او فاش شد

به گزارش جام جم، نیمه شب شنبه، ساکنان مجتمعی در محله گیشای تهران با شنیدن صدای مهیبی، سراسیمه از منازل خود خارج شدند و با ورود به پارکینگ مجتمع مشاهده کردند پیکر مردی جوان کنار یکی از خودروها افتاده و جان باخته است و یکی از زنان همسایه در تراس ایستاده و نظاره گر این صحنه است.

به دنبال این حادثه، یکی از همسایه ها با مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران تماس گرفت و ماجرا را خبر داد.

ماموران کلانتری 137 نصر به محل حادثه اعزام و متوجه شدند مرد جوان بر اثر سقوط از بلندی یک ساختمان فوت کرده است.

با هماهنگی قضایی، جسد مرد جوان به پزشکی قانونی انتقال یافت. ماموران در تحقیق از ساکنان مجتمع پی بردند آنها با مرد فوت شده آشنایی ندارند اما در ادامه این تحقیقات معلوم شد یکی از زنان همسایه قربانی را می شناسد.

با مشخص شدن این موضوع، زن جوان و شوهرش برای ادامه تحقیقات به کلانتری انتقال یافتند. مرد صاحبخانه در اظهاراتش به پلیس گفت: مرد غریبه را نمی شناسم. دقایقی قبل از حادثه، تازه از سفر به خانه بازگشته بودم که صدای مهیبی را شنیده و متوجه سقوط مرگبار مرد جوان شدم.

اعتراف به ارتباط پنهانی

ماموران با ثبت اظهارات این مرد، به تحقیق از همسر وی پرداختند که زن جوان پس از اظهارات متناقض در ادامه تحقیقات به آشنایی و ارتباط پنهانی با مرد قربانی اعتراف کرد.

زن جوان در اظهاراتش گفت: چندی قبل به دنبال اختلاف با شوهرم، با مرد غریبه آشنا شدم و ارتباطمان شکل گرفت. او هرازگاهی در غیاب شوهرم به خانه مان می آمد.

شب حادثه وقتی اطمینان یافتم شوهرم به خانه بازنمی گردد، او را به خانه ام دعوت کردم.

نیمه شب شوهرم به خانه بازگشت و او نیز از ترس این که ارتباطمان فاش شود، از تراس خارج شد تا فرار کند که سقوط کرد و جان باخت.

بنابراین گزارش، با تشکیل پرونده در این رابطه در دادسرای جنایی تهران، زن جوان بازداشت شد. تحقیقات از او ادامه دارد.