آرشیو پنجشنبه ۷ امرداد ۱۳۸۹، شماره ۱۹۷۰۳
حوادث
۱۵

قیمت جدید بلیت بازدید از برج میلاد

قیمت بلیت ورودی برج میلاد از 10 هزار تومان به هفت هزار و 200 تومان کاهش یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیرعامل شرکت برج میلاد آسمان با اعلام این خبر افزود: حدود 12 هزار نفر تیرماه از برج میلاد بازدید کردند که بیش از پنج هزار نفر آنها بازدیدکننده عمومی، چهار هزار نفر بازدیدکننده از سازمانها و دانشگاه ها و 63 هیئت خارجی بودند.

رحیم مطهر نژاد گفت: از ابتدای فروردین تا پایان خرداد ماه امسال نیز 20 هزار نفر از برج میلاد دیدن کردند که در بین آنها 140 هیئت خارجی حضور داشتند.

وی با بیان اینکه برای بازدید از برج میلاد متقاضیان باید با شماره 8585 تماس بگیرند و یک هفته پیش از زمان مورد نظر خود برای بازدید ثبت نام کنند ادامه داد: با این حال در برخی موارد اگر کسی حضوری مراجعه کند در صورتی که بازدید ویژه ای در آن روز نداشته باشیم بدون ثبت نام هم اکنون بازدید از برج وجود دارد.

مدیرعامل شرکت برج میلاد آسمان در مورد قیمت بلیت بازدید از برج گفت: پیش از این قیمت بلیت ده هزار تومان ولی هم اکنون به هفت هزار و 200 تومان کاهش پیدا کرده است.

وی با اعلام اینکه برای بازدید از برج میلاد دیگر از صفهای طویل خبری نیست تاکید کرد: هرکس امروز ثبت نام کند هفته آینده می تواند از برج بازدید کند.

مطهرنژاد اظهار داشت: بازدید از برج میلاد سه روز در هفته و روزهای فرد انجام می شود و در تلاش هستیم امکان بازدید در تمامی روزهای هفته ایجاد شود.