آرشیو پنجشنبه ۷ امرداد ۱۳۸۹، شماره ۱۹۷۰۳
حوادث
۱۵

در آستانه ماه مبارک رمضان بازارچه خوداشتغالی «ماه چهارده» افتتاح می شود

به مناسبت هفته کارآفرینی و در آستانه ماه مبارک رمضان بازارچه خوداشتغالی ماه چهارده از شنبه به مدت یک ماه در جنوب شرق تهران افتتاح می شود.

به گزارش علیرضا نشری مدیر مرکز رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری منطقه 14هدف از برپایی بازارچه خود اشتغالی «ماه چهارده» را ایجاد فرصت شغلی برای کارآفرینان نوپا، حمایت از زنان سرپرست خانوار و شناسایی استعدادهای کارآفرینی بیان کرد.

وی افزود: این بازارچه با 50 غرفه، هفتمین بازارچه خوداشتغالی است که طی یک سال اخیر برای حمایت از کارآفرینان منطقه برپا شده است.

نشری با بیان اینکه ساعات فعالیت این بازارچه از 10 صبح تا 10شب است، تصریح کرد: محصولاتی همچون صنایع دستی، پوشاک، غذاهای سنتی، اقلام هنری و سایر محصولات دیگر از جمله موارد ارائه شده در این بازارچه هستند.

مدیر مرکز رفاه و خدمات اجتماعی از افتتاح سه بازارچه دیگر تا پایان سال خبر داد و گفت: برپایی دو بازارچه با موضوع خواشتغالی تا پایان فصل پاییز و بازارچه بهاره تا پایان فصل زمستان در دستور کار این مرکز قرار دارد.

نشری در پایان اظهار داشت: مراسم افتتاحیه بازارچه «ماه چهارده» روز شنبه نهم مرداد ساعت 30:18با حضور «علی محمدنژاد» شهردار منطقه 14، در بوستان بسیج واقع در انتهای بزرگراه شهید محلاتی افتتاح خواهد شد.