آرشیو پنجشنبه ۷ امرداد ۱۳۸۹، شماره ۱۹۷۰۳
شهرستان ها
۱۱

حجت الاسلام پاشازاده: مهم ترین ابزار مقابله با جنگ نرم ترویج فرهنگ قرآنی است

رئیس عقیدتی سیاسی تیپ 40 پیاده نیروی زمینی ارتش درک و عمل به آیات قرآن کریم را مهم ترین ابزار برای مقابله با جنگ نرم دشمن برشمرد.

به گزارش کیهان، حجت الاسلام والمسلمین پاشازاده، در مراسم اختتامیه دهمین دوره مسابقات قرآن کریم خانواده های کارکنان منطقه شمالغرب نیروی زمینی ارتش که در سالن اجتماعات تیپ 40 پیاده این نیرو در اردبیل برگزار شد، قرآن را وسیله هدایت و تکامل بشریت دانست.

وی با اشاره به تاکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم هوشیاری و آمادگی آحاد جامعه در برابر جنگ نرم دشمن گفت: مهم ترین ابزار برای مقابله با این جنگ ترویج فرهنگ قرآن در بین جوانان است.

رئیس عقیدتی سیاسی تیپ 40 پیاده نیروی زمینی ارتش همچنین تصریح کرد: اگر در جامعه ای مردم به احکام و دستورات الهی عمل کنند، هیچ دشمنی نمی تواند کوچک ترین ضربه ای به آن جامعه وارد کند.

وی در پایان علت اصلی انحطاط و سقوط برخی جوامع در گرداب فساد و تباهی را بی توجهی به تعالیم الهی برشمرد و خاطرنشان کرد: تمسک به آیات الهی و ترویج فرهنگ قرآن در جامعه باعث شده است که نظام و ملت اسلامی ایران همواره در مقابل تهدیدات سخت افزاری و نرم افزاری دشمن سربلند و پیروز از میدان نبرد خارج شود.

در این مسابقات که در پنج رشته حفظ، قرائت، درک مفاهیم، ترجمه و حدیث برگزار گردید تعداد 120 نفر در طی سه روز به رقابت پرداختند که در پایان به نفرات اول تا سوم هر رشته جوایزی اهدا شد.