آرشیو پنجشنبه ۷ امرداد ۱۳۸۹، شماره ۱۹۷۰۳
اخبار ورزشی
۱۳

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: قانون مطبوعات باید تغییر کند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: قانون فعلی مطبوعات کشور متناسب با زمان حال نیست و با تحولی که در عرصه مطبوعات به وجود آمده باید این قانون تغییر کند.

به گزارش خبرنگار مهر در اصفهان، سیدمحمد حسینی شامگاه سه شنبه در حاشیه برگزاری شورای اداری شهرستان خوانسار در جمع خبرنگاران افزود: قانون مطبوعات کنونی مربوط به مجلس پنجم است و از آن زمان تاکنون شاهد تحولات زیادی در عرصه مطبوعات بوده ایم و هم اکنون درباره این قانون نیازمند تغییر هستیم.

وی ادامه داد: نظام رسانه ای جدیدی هم اکنون در حال تدوین است که در آن مسائل مربوط به یارانه ها و کمک به مطبوعات را لحاظ خواهیم کرد.

حسینی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اکنون رسانه هایی فعالیتشان متوقف شده، وضعیت خبرنگاران فعال در آن رسانه ها چگونه است، گفت: تعداد این خبرنگاران محدود است که البته این تعداد نیز اکنون در دیگر رسانه ها مشغول به فعالیت هستند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اظهار داشت: در حال حاضر پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات، مرکز فعالیتهای قرآنی و کانونهای فرهنگی و هنری مساجد از گزینه های قابل طرح برای خروج از استان تهران است و شهرستان قم از استانهای مطرح برای استقرار این ادارات است.

حسینی درباره روز خبرنگار نیز خاطرنشان کرد: برای این روز نیز برنامه های حمایتی خاصی در دستور کار قرار گرفته است.