آرشیو چهارشنبه ۲۷ امرداد ۱۳۸۹، شماره ۴۵۸۰
ورزشی
۲۴

فوتبال جهان

پیروزی شیاطین سرخ درگام نخست

تیم فوتبال منچستریونایتد فصل جدید لیگ برتر انگلیس را با پیروزی آغاز کرد. این تیم دوشنبه شب به مصاف نیوکاسل رفت و با سه گل از سد حریف خود گذشت.برباتف، فله چر و گیگز گل های شیاطین سرخ را به ثمر رساندند. در پایان هفته نخست لیگ، چلسی در میان شش تیم سه امتیازی، به لطف تفاضل گل بهتر صدرنشین است.

فرگوسن: مهم، کسب سه امتیاز بود

سرمربی منچستر یونایتد پس از پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل نیوکاسل، از نمایش فوق العاده پل اسکولز هافبک کهنه کار یونایتد تمجید کرد.الکس فرگوسن در گفت وگو با اسکای اسپورت عنوان کرد: اسکولز با این سن و سال همچنان توانایی هایش را حفظ کرده است. خوب پاس می دهد، خوب می دود و دید بالایی دارد.کسب پیروزی و سه امتیاز در نخستین دیدار خانگی همیشه اهمیت زیادی دارد، ما در این راه نمایش خوبی داشتیم و به راحتی توپ را به گردش درمی آوردیم و نبض بازی را در اختیار داشتیم.

عبور بایرن و شالکه ازمرحله اول

در ادامه نخستین دور از رقابت های جام حذفی فوتبال باشگاه های آلمان بایرن مونیخ، مدافع عنوان قهرمانی و نزدیک ترین رقیبش شالکه در برابر رقبای خود به پیروزی رسیدند.دوشنبه شب بایرن مقابل تیم گمنام ویندک به پیروزی 4 بر صفر رسید. میروسلاو کلوزه، مهاجم ملی پوش و مجرب سرخ پوشان در دقیقه 44 موفق به زدن اولین گل شد و پس از او نوبت به فرانک ریبه ری 45، تونی کروس 84 و ماریو گومز 86 رسید.در دیداری دیگر آلن در زمین خود برابر شالکه به میدان رفت که فقط با نتیجه خفیف 2 بر یک شکست خورد