آرشیو چهارشنبه ۲۷ امرداد ۱۳۸۹، شماره ۴۵۸۰
ورزشی
۲۵

رجزخوانی مربیان

با آغاز هفته پنجم لیگ برتر فوتبال هیجان بار دیگر به استادیوم ها باز می گردد. فاصله کم بازی های دو هفته چهارم و پنجم شاید مشکلاتی برای تیم ها ایجاد کند. با این حال سرمربیان تیم ها امیدوارانه از کسب برد صحبت کرده اند:

امیر قلعه نویی: با توجه به شرایط موجود تساوی در شهرآورد اصفهان مقابل ذوب آهن به سود هیچ یک از دو تیم نیست. این بازی حساسیت خاص خود را دارد و امیدوار به کسب سه امتیاز هستیم. سپاهان امسال مثل بارسلونا پرمهره بسته شده است و باید در هر بازی پیروز شویم.

لوبیسا تومباکوویچ: مهمترین دغدغه ما مقابل مس کرمان آماده کردن بازیکنان بود چون که فاصله دو بازی نزدیک بوده است. البته چند بازیکن محروم و مصدوم هم داریم که این موضوع کار ما را سخت تر می کند.

حسین فرکی: تقابل با پاس بعد از مدت ها برایم جالب است. هر چند آنها تیم فیزیکی خوبی دارند و کارمان سخت است اما برای کسب سه امتیاز به میدان می رویم.

محمد احمدزاده: پیکان و من طی یکی دو سال گذشته مقابل بزرگان شکست نخورده ایم و این بار هم می توانیم پیروز بوده و استقلال را شکست بدهیم. ما برای این بازی بهترین برنامه تمرینی را داشتیم و با آمادگی کامل به میدان می رویم.

فراز کمالوند: برای جبران شکست هفته قبل به بوشهر می رویم و با دست پر به تبریز برمی گردیم. جاسم کرار و مهدی کیانی را در اختیار نداریم و گرمای هوا هم آزاردهنده است ولی دنبال برد هستیم.

حمید استیلی: تا اینجای لیگ نتایج دلخواهی کسب نکرده ایم ولی از بازی مقابل تراکتورسازی دنبال جمع آوری امتیاز هستیم. امیدوار هستم فشردگی بازی ها روی کیفیت کارمان اثر منفی نگذارد.