آرشیو پنجشنبه ۲۸ امرداد ۱۳۸۹، شماره ۲۹۲۴
فرهنگ و هنر
۵

برپایی میز گفتگوی حجاب در نمایشگاه قرآن

سیمای عفاف و حجاب از نگاه قرآن کریم هرشب با حضور کارشناسان و مشاوران دینی در نمایشگاه قرآن بررسی می شود.

حسن زمان وزیری، مدیر غرفه عفاف و حجاب درباره فعالیت های آن به فارس گفت: با بهترین محصولات فرهنگی از جمله کتاب ها، سی دی های مختلف و فلاش کارت های قرآنی توانسته ایم پاسخگوی قسمتی از نیازهای بازدیدکنندگان در ارتباط با مبحث حجاب و عفاف باشیم. وی با اشاره به این که ما از مشاوران و کارشناسان برجسته حوزه و دانشگاه استفاده می کنیم، افزود: در این غرفه از یک سو با استفاده از مشاوران خانواده، حوزه های آسیب پذیر در خانواده مشخص شده و از سوی دیگر در قسمت آموزش به موضوع هایی همچون ازدواج، همسرداری، حقوق متقابل زن و مرد، نوجوانان و جوانان و همچنین تغذیه پرداخته می شود.

وزیری با اشاره به این که میز گفتگو ی حجاب در این نمایشگاه هر شب برپا می شود، ادامه داد: هر روز از ساعت 19 تا 22 نیز نمایش های خانوادگی با موضوع های حجاب، عفاف، همسرداری، تربیت فرزندان و اشتغال زنان در فضای باز مصلی اجرا می شود.

ترجمه استفتائات رهبر معظم انقلاب

استفتائات رهبر معظم انقلاب به زبان اندونزیایی در غرفه مشترک اندونزی و مالزی در هجدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ارائه شده است. در این غرفه کتاب های مختلفی به زبان اندونزیایی در معرض نمایش گذاشته شده است که از میان آنها علاوه بر استفتائات رهبری می توان به آثار آیت الله سیستانی، پایان نامه های قرآنی، سیره پیامبر شهید مطهری، عبدالوهاب نوشته آیت الله سبحانی و... اشاره کرد.