آرشیو پنجشنبه ۲۸ امرداد ۱۳۸۹، شماره ۱۹۷۲۱
ورزشی - اخبار کشور
۱۳

فدراسیون دوچرخه سواری درخدمت مربیان خارجی زنگی آبادی: مشکل مالی برای اعزام نداریم

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: هیچ مشکل مالی برای اعزام تیم ملی به اردوهای برون مرزی نداریم.

علی زنگی آبادی با اشاره تمرینات تیم ملی عنوان کرد: براساس برنامه های 2مربی هلندی و انگلیسی رکابزنان تمرینات خود را زیر نظر مربیان داخلی دنبال می کنند. درحال رایزنی برای برپایی اردوی برون مرزی برای تیم استقامت و نیمه استقامت درچین هستیم و این امربا توجه به برگزاری بازی های آسیایی 2010 دراین کشور برای ما مهم است.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: برپایی اردو درهلند نیز در برنامه های ما هست و با توجه به دریافت دعوتنامه ارسالی از سوی مربی هلند، پس از پایان مرحله سوم لیگ ملی پوشان انتخابی را راهی هلند خواهیم کرد تا در زمان باقی مانده زیر نظر پیترز تمرینات خود را دنبال کنند.

فدراسیون دوچرخه سواری ماه گذشته با 2مربی انگلیس و هلندی برای هدایت تیم های استقامت، نیمه استقامت و سرعت به میزان تقریبی 18 هزار دلار قرارداد همکاری امضا کرد. این درحالی است که پیترز هلندی و مکلین انگلیسی که از مربیان مطرح جهانی هستند مشروط به عدم حضور دائم در تهران با فدراسیون ایران به توافق رسیدند، به همین دلیل رکابزنان هر دو بخش براساس برنامه های تمرینی ارسالی مربیان تمرین می کنند و در انتظارفراهم شدن شرایط اعزام به این دو کشور برای ادامه تمرینات آمادگی با استفاده از امکانات اروپا و حضور مستقیم مربیان جهانی هستند.