آرشیو دوشنبه ۱‌شهریور ۱۳۸۹، شماره ۲۹۲۷
اقتصادی
۱۹

حادثه در جهان

سرباز خشمگین ونزوئلایی 8 نفر را به رگبار بست

یک سرباز ونزوئلایی روز گذشته با شلیک گلوله در یکی از پایگاه های نظامی این کشور آمریکای جنوبی 2 نفر از هم قطاران خود را کشت و 6 نفر دیگر را مجروح کرد.

رسانه های دولتی ونزوئلااعلام کردند که متهم با یک خودرو از پایگاه نظامی «فورت تیونا» در کاراکاس گریخت و ماموران پلیس پس از مدتی خودرو را بدون سرنشین کیلومترها دورتر از محل حادثه یافتند. تلاش ها برای یافتن وی ادامه دارد.

بر اساس گزارش دفتر دادستان کل ونزوئلا، این سرباز پس از مشاجره لفظی با یکی از مقامات ارشد خود، ابتدا به سمت این فرد 33 ساله شلیک کرده، سپس اقدام به تیراندازی های بعدی کرد.

مقامات پلیس هویت متهم را «جفرسون خوزه تروفیلو واسکوئز» اعلام کردند. تحقیقات در این ارتباط از سوی پلیس ونزوئلاادامه دارد. / واحد مرکزی خبر

جوان آمریکایی مغلوب خرس شد

یک جوان 24 ساله در جنگ میان خرس و انسان، زیر چنگال های قوی این حیوان لت و پار شد.

«برنت کاندرا» 24 ساله اهل ایالت «اوهایو» در ایالات متحده آمریکا، روز گذشته در مسابقه ای که به جنگ خرس و انسان شهرت دارد، شرکت کرد اما در مقابل این حیوان دوام نیاورد.

خرس او را زیر ضربات سنگین دست های خود گرفته و با پنجه هایش چند بار به سر و صورت جوان بیچاره و نگون بخت کوبید.

پلیس منطقه «کلولند» ایالت «اوهایو» در بیانیه ای اعلام کرد این جوان 24 ساله با بالگرد امدادی به بیمارستان «مترو هلث» انتقال یافت، اما بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تلگراف، این مسابقه را «سام مازولا» که مجموعه دار حیوانات درنده است، ترتیب داده بود. این مرد در مجموعه خود چندین خرس قهوه ای، 20 گرگ، شیر و ببر نگهداری می کند.

گروه های حافظ حیات وحش 4 سال است که با این مرد مجموعه دار برای نگهداری و برگزاری مسابقات میان انسان و حیوان درگیری دارند و از او چندین بار درخواست کرده اند تا این حیوانات را به زیستگاه اصلی خودشان بازگرداند./ ایسنا