آرشیو پنجشنبه ۴‌شهریور ۱۳۸۹، شماره ۱۹۷۲۷
شهرستان ها
۱۱

برگزاری هشتمین نمایشگاه قرآن کریم در قزوین

قزوین- خبرنگارکیهان:

مسئول انجمن قرآن و نهج البلاغه استان قزوین از برپایی هشتمین نمایشگاه قرآن کریم در این استان خبر داد.

محمدحسین سلیمانی در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور موسسه های انتشاراتی مختلف از سراسر کشور در این نمایشگاه افزود: علاوه بر تعاونی ناشران استان قزوین، 25ناشر از استان تهران و همچنین ناشرانی از اصفهان و مشهد نیز در هشتمین نمایشگاه قرآن کریم حضور خواهند داشت.

وی اظهار داشت: نهادها، موسسه های فرهنگی، نرم افزاری و انتشارات دستاوردها و محصولات قرآنی خود را در قالب 50غرفه عرضه خواهند کرد.

این مسئول هدف از برگزاری نمایشگاه های قرآن کریم را ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه برشمرد و خاطرنشان ساخت: غرفه های این نمایشگاه بخشی به تشکل ها، موسسه و نهادهای قرآنی و بخشی نیز به دستگاه ها و ادارات دولتی اختصاص دارد و بازدیدکنندگان می توانند از تخفیف 20درصدی نشریات و 25درصدی نرم افزارهای قرآنی استفاده کنند. سلیمانی شبی با قرآن، نشست های تخصصی با موضوع عرفان های انحرافی، کتابت قرآن کریم، برگزاری شب شعر و تجلیل از خادمان قرآن کریم را از جمله برنامه های جنبی هشتمین نمایشگاه قرآن کریم عنوان کرد.

این مسئول اظهار امیدواری کرد، هشتمین نمایشگاه قرآن کریم از لحاظ کمی و کیفی بهتر از نمایشگاه های قبلی برگزار شود و البته تحقق این مهم نیازمند همیاری و همفکری تمامی دست اندرکاران قرآنی و دستگاه های اجرایی در استان است.

وی یادآور شد: استانی با سبقه فرهنگی قزوین نیازمند یک سالن و فضای مناسب برای برگزاری نمایشگاه های فرهنگی قرآن و کتاب می باشد.

هشتمین نمایشگاه قرآن کریم روز شنبه 30مرداد ماه در خانه فرهنگ امیرکبیر برپا می شود و بازدیدکنندگان می توانند از ساعت 17 الی 23 از این نمایشگاه بازدید کنند.