آرشیو پنجشنبه ۴‌شهریور ۱۳۸۹، شماره ۱۹۷۲۷
ورزشی - اخبار کشور
۱۳

مراسم انتخاب برترین های اخلاق برگزار شد باقری مرد اخلاق 9 سال اخیر فوتبال ایران

در دومین مراسم انتخاب برترین های اخلاق فوتبال ایران، محمود یاوری و کریم باقری به عنوان مربی و بازیکن اخلاق 9 دوره گذشته لیگ و امین متوسل زاده بازیکن تیم فوتبال مقاومت سپاسی و منصور ابراهیم زاده سرمربی ذوب آهن عنوان برترین های لیگ نهم را به خود اختصاص دادند.

در مراسم انتخاب برترین های اخلاق لیگ نهم که شب گذشته در محل هتل المپیک تهران برگزار شد، از سوی ستاد منشور اخلاقی و رفتاری محمود یاوری مربی باسابقه فوتبال کشورمان و کریم باقری کاپیتان پیشین تیم ملی و باشگاه پرسپولیس به عنوان برترین های اخلاق 9 دوره گذشته لیگ معرفی شدند. در این مراسم که با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و چهره های سرشناس فوتبال کشور برگزار شد، امین متوسل زاده از تیم مقامت سپاسی به عنوان بازیکن اخلاق لیگ نهم معرفی شد. همچنین کریم انصاری فرد از باشگاه سایپا به عنوان برترین جوان اخلاق جایزه ویژه ای را دریافت کرد.

عنوان تیم برتر اخلاق نیز به تیم شاهین بوشهر رسید و تیم های سپاهان و سایپا رده های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند. باشگاه مقاومت سپاسی هم عنوان باشگاه برتر اخلاق را دریافت کرد.

در بخش معرفی مربیان برتر اخلاق منصور ابراهیم زاده سرمربی ذوب آهن عنوان مربی برتر اخلاق لیگ نهم معرفی شد و مجید جلالی و داوود مهابادی رده های دوم و سوم را به دست آوردند. ضمن این که محمود یاوری به عنوان مربی اخلاق ادوار لیگ معرفی شد.

سرویس ورزشی: در خصوص برگزاری مراسم ذکر یک نکته ضروری است که به اختصار اشاره ای به آن خواهیم داشت. در این که معرفی برترین های اخلاق امر پسندیده و قابل قبولی است شکی نیست اما بهتر بود سازمان لیگ در دعوت از میهمانان خود کمی محترمانه تر رفتار می کرد. برخی از مدعوین کارت دعوت خود را به وسیله پیک موتوری و 15 دقیقه پس از آغاز مراسم دریافت کردند!