آرشیو شنبه ۶‌شهریور ۱۳۸۹، شماره ۱۹۷۲۸
ورزشی - اخبار کشور
۱۳

وزنه برداری چهار سال است هیچ مدالی کسب نکرده باقری: انتظار نداشته باشید روی سکو برویم

سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان گفت: با انجام رکوردگیری تا آخر هفته جاری یک نفر از سه وزنه بردار وزن 105کیلوگرم خط خواهد خورد.

کورش باقری که به همراه اعضای تیم ملی در اردوی کرمانشاه به سر می برد، اظهار داشت: اردوی کرمانشاه آخرین مرحله اردوی تیم قبل از اعزام به مسابقات جهانی آنتالیا است که در این اردو 9 وزنه بردار حضور دارند.

باقری در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر در وزن 105کیلوگرم سه وزنه بردار حضور دارند و با توجه به اینکه در هر وزن تنها قادر به اعزام دو وزنه بردار هستیم، لذا برآنیم تا با رکوردگیری که در آخر هفته جاری انجام می دهیم تکلیف این وزن را روشن کنیم و یک نفر را خط بزنیم.

باقری گفت: پس از مسابقات جهانی به فاصله سه روز اردوهای آمادگی گوانگجو برگزار می شود و رکوردگیری های جدید آغاز می شود، لذا حضور هر وزنه برداری در مسابقات جهانی به منزله اعزام وی به گوانگجو نمی باشد.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان در ادامه خاطرنشان ساخت: کم انصافی است که از هم اکنون انتظار داشته باشیم در مسابقات جهانی تیم به روی سکو برود زیرا تیم بزرگسالان به مدت چهار سال موفق به کسب مدال نشده بود که این نشان از پس رفت رشته وزنه برداری است.

وی تاکید کرد: اگر در مسابقات جهانی موفق به کسب سهمیه حضور در المپیک لندن شویم خوب است، هرچند نیم نگاهی هم به مدال داریم و درصدد کسب مدال نیز می باشیم و اگر غیر از این بود راضی به همکاری نمی شدیم.

باقری در پایان کشورهای روسیه، ارمنستان، چین، کوبا، اوکراین، لیتوانی، آلمان و کره جنوبی را به عنوان صاحبان تیمهای قدرتمند در این دوره از رقابتهای جهانی عنوان کرد.