آرشیو شنبه ۶‌شهریور ۱۳۸۹، شماره ۱۹۷۲۸
حوادث
۱۵

وزیر آموزش و پرورش: زمان اعلام نتایج استخدام آموزش و پرورش مشخص نیست

به دنبال اعلام مکرر در زمان مشخص شدن نتایج استخدامی آموزش و پرورش وزیر آموزش و پرورش گفت: روز و زمان مشخصی را نمی توانیم برای اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام کنیم.

حمیدرضا حاجی بابایی گفت: هم اکنون این موضوع با قدرت در وزارت آموزش و پرورش در دست پیگیری است و تمام تیم های کارشناسی مرتبط با این آزمون نیز از روز چهارشنبه تاکنون در وزارتخانه مستقر شده اند و تمام کسانی را که مرتبط با این کار هستند، از سطح کشور فراخوان کرده ایم و تمامی آنها تلاش می کنند تا در چند روز آینده به یک جمع بندی مشخصی برسند؛ اما نمی توانیم روز و زمان خاصی را برای اعلام نتایج نهایی مشخص کنیم.وی ادامه داد: انجام این کار بسیار سخت است و از طرفی علاقمندیم که هیچ حقی از کسی ضایع نشود، بنابراین این کارهایی را که در آموزش و پرورش استان ها انجام شده است، کارهای بی نظیر و مصاحبه های سنگینی بوده است.

به گزارش فارس وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که موضوع اعمال سهمیه 3 درصدی استخدام معلولان در آموزش و پرورش به کجا منتهی شده است نیز گفت: هر چیزی که در قانون باشد همان را مورد عمل قرار می دهیم.

همچنین وزیر آموزش و پرورش با حضور در هیجدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در مصلی تهران اعلام کرد: 15 مهر فعالیت 10هزار دارالقرآن در سراسر کشور آغاز می شود.