آرشیو پنجشنبه ۱۸‌شهریور ۱۳۸۹، شماره ۴۵۹۷
ورزشی
۲۵

تبریزی ها به دنبال خلق دومین شگفتی به میدان می روند

مقابله 6 گله ها در کرمان

روز هشتم لیگ برتر فوتبال فردا با برگزاری پنج بازی آغاز می شود و شنبه آینده نیز با انجام چهار دیدار دیگر پی گرفته خواهد شد.

فردا در کرمان یک بازی جذاب بین مس و استقلال برگزار می شود. سرمربیان این دو تیم برای اثبات شایستگی هایشان مقابل تیم های سابق خود از انگیزه های زیادی برخوردار هستند. در این بین مرفاوی گفته است که تیم محبوبش را شکست خواهد داد. جالب اینکه در هر دو تیم بازیکنانی هستند که زمانی عضو تیم مقابل بودند. علاوه بر این رویارویی میداودی و ادینیو، مردان شش گله لیگ هم جالب توجه است. هر دو تیم از شرایط فنی خوبی برخوردار هستند و می توان انتظار یک بازی زیبا را داشت.

در تبریز هم تراکتورسازی با پشتوانه تماشاگرانش به دنبال خلق دومین شگفتی متوالی است و می خواهد بعد از استیل آذین مقابل ذوب آهن هم پیروز شود. برای ذوبی ها که چند روز بعد باید با پوهانگ کره در لیگ قهرمانان آسیا مصاف بدهند که این دیدار آزمایش خوبی خواهد بود. تیم اصفهانی تحت هیچ شرایطی دوست ندارد با از دست دادن صدرنشینی به استقبال کره ای ها برود. تیم های صنعت نفت و فولاد خوزستان هم شهرآورد جنوبی ها را در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می کنند. در ورزشگاه انقلاب کرج تیم سایپا پذیرای شاهین بوشهر است و پیکان و نفت تهران هم در قزوین به مصاف هم می روند. روز شنبه نیز پرسپولیس در حالی میزبان پاس همدان است که از وضعیت بازی ذوب آهن باخبر است. تیم دایی امیدوار است این هفته به صدر جدول بازگردد. پرسپولیس که مقابل نساجی قائمشهر یک دیدار تدارکاتی برگزار کرد تا از شرایط بازی دور نشود انگیزه های فراوانی برای این مسابقه دارد. سپاهان هم امیدوار است پس از بازگشت جانواریو یک برد پرگل مقابل شهرداری تبریز که بهترین خط حمله و ضعیف ترین دفاع لیگ را دارد کسب کند و از بحران خارج شود.