آرشیو سه‌شنبه ۲۳‌شهریور ۱۳۸۹، شماره ۲۹۴۳
ایران
۱۵

5 مصدوم آتش سوزی خط لوله گاز سرخس به تهران منتقل شدند

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: 5 نفر از مصدومان حادثه انفجار لوله گاز سرخس به مشهد از بیمارستان امام رضا (ع) مشهد به بیمارستان شهید چمران تهران منتقل شدند. دکتر حسن خداپرست در گفتگو با ایرنا افزود: انتقال این تعداد از مصدومان با رضایت شخصی خانواده هایشان و اصرار مسوولان شرکت نفت با هواپیمای اختصاصی این شرکت انجام شده است.

وی گفت: وسعت سوختگی 5 مصدوم انتقال یافته به بیمارستان شهید چمران تهران بیش از 70 درصد است.

وی با بیان این که امکانات بیمارستان امام رضا(ع) مشهد در معالجه بیماران سوختگی در سطح بالایی قرار دارد، افزود: تیم پزشکی معالج مصدومان انفجار لوله گاز سرخس توصیه ای مبنی بر انتقال مصدومان نداشتند.

دکتر خداپرست ادامه داد: از سوی دیگر طی جلسه ای که با حضور مسوولان دانشگاه و پزشکان معالج و خانواده های آنان برگزار شد، هیچ یک از خانواده ها مایل به انتقال مجروحان نبودند و از نحوه درمان و رسیدگی به بیماران رضایت داشتند.

وی با بیان این که هم اکنون 4 نفر از مصدومان سانحه گاز در بیمارستان امام رضا (ع) با سوختگی کمتر تحت معالجه هستند، افزود: از 16 مجروحی که روز جمعه به مشهد منتقل شد، 6 نفر از آنها به صورت سرپایی معالجه و مرخص شدند و یک نفر شنبه شب به دلیل شدت سوختگی فوت کرد.

حادثه آتش سوزی خط لوله انتقال لوله گاز سرخس به مشهد ظهر روز جمعه رخ داد.