آرشیو سه‌شنبه ۲۳‌شهریور ۱۳۸۹، شماره ۲۹۴۳
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

شبکه الکوثر 24 ساعته شد

شبکه الکوثر با هدف برآورده کردن درخواست های مکرر مخاطبان خود، با آغاز ماه مبارک رمضان امسال پخش برنامه های خود را 24 ساعته کرد.

به گزارش ایسنا، شبکه الکوثر امسال برای دو منطقه جغرافیایی ویژه، جایگاهی خاص را در نظر گرفته است. 3 ساعت از برنامه های الکوثر برای منطقه شمال آفریقا در نظر گرفته شده است؛ این منطقه دومین قطب بینندگان الکوثر بعد از منطقه خاورمیانه و حوزه خلیج فارس است. البته الکوثر امسال برای مخاطبان عرب زبان خود در استان خوزستان و داخل مرزهای کشور نیز برنامه هایی دارد.

اولین گام الکوثر در سال جاری پخش زمینی الکوثر در این استان است که باعث پربارتر شدن برنامه های شبکه استانی خوزستان شده و با استقبال مردم و مسوولان استان مواجه شده است. تدارک بی سابقه این شبکه در ماه مبارک رمضان و برنامه سازی در تمام بخش ها بویژه کودک و نوجوان، خانواده و گروه اجتماعی و اختصاص برنامه های مذهبی همچون مطارحات فی العقده و ویژه برنامه های زنده سحر و افطار از نجف اشرف و بیروت، برگزاری سومین دوره مسابقات بین المللی قرائت قرآن کریم (ان للمتقین مفازا) با شرکت بیش از 100 قاری برجسته از 23 کشور جهان و نظارت مستقیم 25 داور بین المللی از کشورهای مصر، سوریه، عراق، لبنان و ایران به طور زنده و پخش روزانه 3 سریال ایرانی و استقبال بی نظیر از این سریال ها و بخصوص سریال «بشارت منجی»، از فعالیت های دیگر الکوثر در ماه مبارک رمضان بوده است.