آرشیو پنجشنبه ۲۵‌شهریور ۱۳۸۹، شماره ۲۱۷۸
بورس - جهان
۱۱

بورس لندن

در معاملات بورس لندن رخ داد

کاهش 9 دلاری قیمت بیلت

گروه بورس جهانی- روند نرخ بیلت در معاملات روز چهاردهم سپتامبر کاهشی بود.

براساس این گزارش، در این روز خرید و فروش نقدی بیلت نسبت به روز گذشته با کاهش 9 دلار و 50 سنت روبه رو شد. خرید و فروش سه ماهه بیلت نیز در این روز نسبت به معاملات روز سیزدهم سپتامبر به ترتیب 18 و 26 دلار افت کرد. در این روز همچنین خرید و فروش 15 ماهه بیلت نیز نسبت به روز گذشته کاهشی بود. خرید و فروش 15 ماهه در این روز به ترتیب 15 و 20 دلار کاهش یافت.

افزایش قیمت کبالت، کاهش نرخ مولیبدن

گروه بورس جهانی - خرید و فروش هر تن کبالت در روز 14 سپتامبر در حالی با افزایش قیمت مواجه شد که مبادلات هر تن مولیبدن کاهش نرخ را تجربه کرده بود.

براساس آمار معاملات بازار مواد معدنی، در روز 14 سپتامبر خرید و فروش کبالت با افزایش قیمت روبه رو بود، به طوری که هر تن کبالت با افزایش یک هزار و 950 دلاری به نرخ 43 هزار و 750 دلار فروخته شد.

معاملات مولیبدن برعکس مبادلات کبالت کاهش نرخ را تجربه کرد، به طوری که هر تن آن با کاهشی 200 دلاری، 33 هزار و 300 دلار خریداری شد و با همان میزان کاهش، 35 هزار و 300 دلار به فروش رسید. از مجموع 201 تن موجودی کبالت، 144 تن آن فروخته شد، این در حالی بود که همه 252 تن مولیبدن در بازارلندن فروخته شد.

نرخ پلی اتیلن و پلی پروپیلن ثابت ماند

گروه بورس جهانی- روند نرخ پلی اتیلن و پلی پروپیلن در معاملات روز چهاردهم سپتامبر ثابت بود.

براساس این گزارش، فروش نقدی پلی پروپیلن آمریکا، آسیا، اروپا و جهانی نسبت به معاملات روز سیزدهم سپتامبر روند ثابتی داشت. فروش نقدی پلی اتیلن آسیا، آمریکا، اروپا و جهانی نسبت به روز گذشته روند ثابتی داشت.

در این روز تحویل پلی پروپیلن آمریکا، آسیا، اروپا و جهانی روز چهارشنبه سوم اکتبر و نوامبر نسبت به روز گذشته روند ثابتی داشت. در این روز تحویل پلی اتیلن آمریکا، جهانی، آسیا و اروپا روز چهارشنبه سوم اکتبر و نوامبر نسبت به معاملات روز سیزدهم سپتامبر روند ثابتی داشت.