آرشیو پنجشنبه ۲۵‌شهریور ۱۳۸۹، شماره ۲۱۷۸
ورزش
۲۴

منهای فوتبال

پیروزی والیبال دختران ایران مقابل استرالیا

دختران والیبالیست کشورمان به نخستین پیروزی خود در چارچوب پانزدهمین دوره رقابت های والیبال جوانان آسیا دست پیدا کردند.تیم ایران روز سه شنبه موفق شد با حساب 3 بر صفر و با نتایج 23-25، 23-25، 20-25 مقابل استرالیا به برتری برسد.

نونا پسانین به آلمان اعزام شد

با همکاری فدراسیون پزشکی ورزشی، نونا پسانین نوجوان پانزده ساله عضو تیم دوومیدانی خراسان رضوی که برای حضور در مرحله دوم مسابقات باشگاهی به تهران آمده بود و بر اثر سقوط درب ورزشگاه آزادی دچار سانحه نخاعی شده بود برای پیگیری درمانش به آلمان اعزام شد.

قایقرانی در گوانگجو نتیجه نگرفت می روم

احمددنیامالی رییس فدراسیون قایقرانی و اسکی روی آب گفت: اگر کاروان قایقرانی ایران در بازی های آسیایی 2010 گوانگجو نتیجه قابل قبولی نگرفت اولین کاری که می کنم کنار می کشم.

سقوط فدرر به رده سوم

در فهرست جدید برترین های تنیس جهان، جوکوویچ صربستانی با 7145 امتیاز در رده دوم قرار گرفته و راجر فدرر سوئیسی که در مرحله نیمه پایانی یو اس اوپن مغلوب جوکوویچ شد، با 6735 امتیاز به جایگاه سوم تنزل یافته است.

مریم طوسی رکورد دوی 100 متر کشور را شکست

مریم طوسی در مسابقات دو و میدانی باشگاه های بانوان رکورد دوی 100 متر کشور را به میزان 5 ثانیه جابه جا کرد. طوسی هم اکنون عضو هیچ باشگاهی نیست و دراین رقابت ها تنها برای رکوردگیری شرکت کرده بود.

صعود ایرانی ها در رده بندی تیر و کمان جهان

کمانداران ایران در جدیدترین رده بندی فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان (فیتا) چند پله صعود کردند. در این رده بندی که بعد از برگزاری مسابقات جهانی که هفته گذشته در کشور چین برگزار شد اعلام شد، کمانداران ایران در مواد مختلف صعود چشمگیری داشتند.

«بولت» به سیدنی رسید

«اوسین بولت» دونده جامائیکایی و سریع ترین دونده جهان برای شرکت در مسابقات استرالیا که به منظور گرامیداشت دهمین سالگرد المپیک سیدنی برگزار می شود، خود را به این شهر رساند.

ما راهم به گوانگجو ببرید

غلامرضا شاه حسینی با گلایه از عدم اعزام تیم ملی بدمینتون به بازی های آسیایی گوانگجو گفت: من حاضرم هزینه اعزام خودم به گوانگجو را پرداخت کنم و از کمیته ملی المپیک می خواهم که بدمینتون را به گوانگجو ببرد.