آرشیو یکشنبه ۴ مهر ۱۳۸۹، شماره ۴۶۱۰
صفحه اول
۱

وزیر رفاه و تامین اجتماعی: مجلس، دولت را برای کارهای بزرگ بیش از پیش حمایت و همراهی کند

وزیر رفاه و تامین اجتماعی با بیان این که با پتانسیل موجود دولت و مجلس می توان کارهای بزرگ دیگر انجام داد، خواستار حمایت بیش از پیش مجلس از دولت برای تداوم مسیر خدمات رسانی دولت شد.

وزیر رفاه و تامین اجتماعی درباره پرداخت معوقات قبل از سال 79 بازنشستگان خاطرنشان کرد: با پیگیری هایی که داشتیم، پس از تصویب قانون اصلاح پاره ای از مقررات مربوط به حقوق بازنشستگی، بانوان شاغل، خانواده ها و سایر کارکنان مصوب سال 79 و در نظر گرفتن سالی 30 روز پاداش برای بازنشستگان، این قانون مقدمه ای شد برای بازنشستگان قبل از سال 79 تا مشمول دریافت پاداش پایان خدمت تا سقف 30 روز شوند تا از این طریق تبعیض بین بازنشستگان بعد از سال 79 و قبل از آن برداشته شود.

وی افزود: با حمایت و مساعدت رئیس جمهور محترم و پیگیری های وزارتخانه و نیز تلاش های عزیزان در صندوق بازنشستگی هزار میلیارد تومان برای بازنشستگان کشوری و 400 میلیارد تومان برای بازنشستگان لشکری اعتبار فراهم آوردیم و مصوبه را اجرا کردیم که در نوع خود کاری بزرگ به شمار می رود.

به گفته محصولی، پرداخت این معوقات مربوط به زمان دولت هشتم بود که خوشبختانه موفق شدیم معوقات 10ساله بازنشستگان را در این دولت پرداخت کنیم