آرشیو یکشنبه ۴ مهر ۱۳۸۹، شماره ۴۶۱۰
سیاسی
۲

گزیده خبر

انتصاب دبیر هیات دولت از سوی معاون اول رئیس جمهور

معاون اول رئیس جمهور در حکمی علی صدوقی را به عنوان دبیر هیات دولت منصوب کرد. در حکم محمدرضا رحیمی همچنین از زحمات مجید دوستعلی دبیر سابق هیات دولت تشکر و قدردانی شده است.

اختلاف افکنی مذهبی از اهداف دشمنان است

مراسم گرامیداشت شهدای انفجار تروریستی مهاباد در مسجد جامع این شهر با حضور مصطفی محمد نجار وزیر کشور برگزار شد. وزیر کشور طی سخنانی در این مراسم گفت: دشمنان سعی دارند با پیش کشیدن مسائلی چون شیعه و سنی و موضوعاتی از این دست مردم را از یکدیگر جدا و در همبستگی آنها شکاف ایجاد کنند. محمد نجار با محکوم کردن اقدام مذبوحانه انفجار بمب در میان شماری زن و کودک بیگناه افزود: دشمن سعی دارد با این اقدام از مردم کرد که در مسیر آرمان های انقلاب و رهبری گام برمی دارند انتقام گیری کند و از سویی دیگر مانع پیشرفت و آبادانی این منطقه شود. وی ادامه داد: دشمن از این امر غافل است که اینگونه اقدام جنایتکارانه تنها موجب افزایش بیشتر انسجام و وحدت مردم با نظام می شود.

افتتاح و رونمایی از2 دستاورد دفاعی

با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، خط تولید انبوه خودرو تاکتیکی 4/3 تن با نام «کویران» افتتاح و از سامانه خمپاره انداز 120 میلیمتری برد بلند با نام «رزم» در سازمان صنایع دفاع وابسته به وزارت دفاع رونمایی شد.سردار سرتیپ احمد وحیدی در مراسم افتتاح این طرح های دفاعی گفت: وزارت دفاع به منظور روزآمدسازی تسلیحات و تجهیزات موردنیاز نیروهای مسلح، افزایش تحرک و سرعت عمل، افزایش برد و دقت، افزایش حجم آتش و ضریب نفوذ و تخریب و افزایش توانمندی فردی و تجهیزات را به عنوان رویکردی کلیدی دنبال می کند.