آرشیو یکشنبه ۴ مهر ۱۳۸۹، شماره ۴۶۱۰
داخلی
۳

گزیده اخبار

بهره برداری از 3 هزار و 527 واحد مسکن مهر در استان زنجان

با حضور معاون اول رئیس جمهوری سه هزار و 527 واحد مسکن مهر در استان زنجان به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، محمدرضا رحیمی به همراه علی نیکزاد وزیر مسکن و شهرسازی و محمود بهمنی مدیرکل بانک مرکزی عصر دیروز به استان زنجان سفر کرد که این واحدهای مسکونی در این سفر به بهره برداری رسید. برای این تعداد واحد مسکونی در استان زنجان با مجموع متراژ 306 هزار و 849 مترمربع، بیش از 920 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

ساخت این تعداد واحد مسکن مهر در استان زنجان برای 6 هزار و 675 نفر فرصت شغلی ایجاد کرده است. در این مراسم معاون اول رئیس جمهوری به صورت نمادین کلید دو واحد مسکونی را به دو خانواده تقدیم کرد.

تجمع ارامنه تهران دراعتراض به هتک حرمت قرآن

ارامنه شهر تهران در اعتراض به هتک حرمت قرآن کریم در امریکا، تجمع و این اقدام موهن را محکوم کردند. به گزارش شبکه خبر، این تجمع مقابل کلیسای گریگوری ارامنه در خیابان مجیدیه تهران برگزار شد و هموطنان ارمنی با سر دادن شعارهای مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل، این رفتار موهن را محکوم کردند.

در این مراسم همچنین گئورگ وارطان، نماینده ارامنه تهران و شمال ایران در مجلس شورای اسلامی و شماری از مردم شرق تهران نیز حضور داشتند.

نماینده ارامنه در مجلس شورای اسلامی هدف عاملان این اقدام را جلوگیری از نزدیکی دل های پیروان ادیان الهی دانست و گفت: قرآن سوزی، ننگین ترین کار است و آنان با این رفتار کوردلانه و نامقبول، می خواستند مجالی برای خودنمایی پیدا کنند.