آرشیو یکشنبه ۴ مهر ۱۳۸۹، شماره ۴۶۱۰
تهران
۱۲

میدان ونک تهران از این هفته ساماندهی می شود

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از اجرای طرح ساماندهی میدان ونک تهران از این هفته خبر داد. محمد جواد شوشتری گفت: برنامه ای مدون برای ساماندهی میدان های بزرگ تهران تدارک دیده شده است.

محمود جواد شوشتری افزود: مطالعات اجرای این طرح انجام شده و فعالیت اجرایی به طور جدی آغاز خواهد شد.

وی همچنین به ساماندهی میدان جمهوری توسط شهرداری منطقه 10 اشاره کرد و افزود: ساماندهی میدان ولی عصر (عج)، پاستور، امام حسین (ع) و دیگر میدان هایی که در حال حاضر وضعیت مناسبی ندارد، نیز بزودی آغاز خواهد شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران همچنین به ساماندهی ورودی های شهر تهران اشاره کرد و گفت: در ورودی های شهر ابتدا طرح های موقت اجرا شده و سپس طرح های دائم عملیاتی خواهد شد.

شوشتری به برنامه های هفته دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: 210نقطه در تهران در ایام جنگ تحمیلی موشک باران شده است که در 10 نقطه آن 10یادبود نصب خواهد شد.وی برپایی چهار نمایشگاه عکس سینمای تهران در 50 روز حمله موشکی با عنوان «آسمان و زمین»، طراحی و نصب 7 سازه موقت با موضوع دفاع مقدس، طراحی و چاپ کتاب شاهدان شهر، نصب تصاویر برگزیده جنگ تحمیلی در سطح شهر، نورپردازی لیزری روی بدنه برج آزادی و ساخت سردیس 9 نفر از جمله برنامه های سازمان زیباسازی شهرداری تهران در هفته دفاع مقدس دانست.