آرشیو یکشنبه ۴ مهر ۱۳۸۹، شماره ۴۶۱۰
حوادث
۲۶

افشای جنایت سیاه در خانه ویلایی

گروه حوادث دو مرد شیطان صفت که پس از ربودن زن جوانی وی را در خانه ویلایی مورد آزار و اذیت قرار داده بودند گمان نمی کردند پلیس سایه به سایه در تعقیب آنهاست.

به گزارش خبرنگار ما، کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران حدود یک ماه قبل با دریافت شکایت زن جوانی در جریان این ماجرای شوم قرار گرفتند.زن جوان گفت: مدتی قبل از همسرم جدا شده و با خانواده ام زندگی می کنم. غروب دیروز برای رفتن به خانه ام در شرق تهران سوار خودروی «روآ» شدم که دو مرد سرنشین بودند. پس از طی مسیر مسافت کوتاهی ناگهان راننده تغییر مسیر داد و وارد جاده لواسان شد. وقتی هم اعتراض کردم یکی از آنها با تهدید گفت: «ما دو نفر از سوی مردی اجیر شده ایم تا تو را به خانه اش ببریم برای این کار هم 2 میلیون تومان گرفته ایم!»

قربانی جنایت سیاه ادامه داد: در حالی که بشدت ترسیده بودم با تهدید آنها به ناچار سکوت کردم تا این که دقایقی بعد وارد ویلایی در لواسان شدیم که هیچکس در آنجا نبود. اما متاسفانه دو مرد شیطان صفت مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند. سپس با تهدید به قتل مرا سوار بر خودرو در خیابان خلوت رها کرده و رفتند.»پس از این شکایت، کارآگاهان تجسس برای شناسایی و دستگیری تبهکاران را آغاز کرده و با ردیابی های شبانه روزی سرانجام مالک اصلی خودرو را شناسایی کردند. حمید پس از دستگیری و انتقال به اداره شانزدهم پلیس آگاهی، تحت بازجویی قرار گرفت اما منکر اطلاع از آدم ربایی و آزار و اذیت زن جوان شد و گفت: من کارمند یک شرکت معتبر و متاهل هستم.اما به محض روبه رو شدن با شاکی بلافاصله شناسایی شد.بدین ترتیب مرد جوان لب به اعتراف گشود و گفت: آن روز با دوستم حامد این نقشه شیطانی را طراحی و اجرا کردیم و زن جوان را به ویلای پدر حامد بردیم.پس از اعترافات شوم مرد شیطان صفت، همدستش نیز دستگیر و به اداره آگاهی منتقل شد.هم اکنون دو تبهکار به اتهام آدم ربایی و آزار و اذیت زن جوان بازداشت هستند و تحقیق از آنها در اداره شانزدهم پلیس آگاهی ادامه دارد.