آرشیو پنجشنبه ۸ مهر ۱۳۸۹، شماره ۴۶۱۴
اجتماعی
۴

دو خط خبر

مرگ های قلبی در ایران افزایش یافته است. براساس آخرین آمار وزارت بهداشت تعداد مرگ و میرهای قلبی از 300 مورد به 378 مرگ در روز رسیده که نشان دهنده جوانتر شدن بیماران قلبی در کشور است.

ایستگاه های سنجش آلودگی هوای تهران به 25 ایستگاه می رسد. یوسف رشیدی، مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوا از استقرار پنج ایستگاه جدید سنجش آلودگی هوا در تهران تا پایان امسال خبر داده است.

مجموعه کامل استانداردهای خدمات پرستاری تدوین می شود. صدیقه سالمی، معاون فنی سازمان نظام پرستاری گفته است که این مجموعه در هفته آینده به وزارت بهداشت تقدیم می شود.

واردات بی رویه تجهیزات دندانپزشکی خارجی ضابطه مند می شود. دکتر رضا فکر آزاد، مدیر طرح ملی بسط و توسعه دانش لیزر در دندانپزشکی خارجی اعلام کرده است که طی برنامه ریزی های انجام شده ورود تجهیزات لیزری دندانپزشکی استانداردسازی و از واردات بی رویه تجهیزات دندانپزشکی خارجی با کیفیت پائین جلوگیری خواهد شد.

15 مهر آخرین مهلت ثبت نام برای حضور در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها است. به گزارش روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آخرین مهلت ثبت نام برای حضور در هفدهمین نمایشگاه بین المللی خبرگزاری ها و مطبوعات 15 مهرماه اعلام شده است.