آرشیو دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۸۹، شماره ۱۹۷۶۲
ورزشی - اخبار کشور
۱۳

اعزام پینگ پنگ بازان ایران از اتریش به مجارستان

تیم ملی تنیس روی میز به منظور حضور در مسابقات پروتور جهانی با در اختیار داشتن هشت بازیکن و زیرنظر مربیان خارجی امروز (دوشنبه) از اتریش راهی مجارستان می شود.

محمدرضا اخلاق پسند، نوشاد عالمیان، میدیا لطف الله نسبی، افشین نوروزی و واحد مالمیری همراه با نیما عالمیان، پوریا عمرانی و علیرضا ملارجبی بازیکنانی هستند که در قالب تیم ملی تنیس روی میز و از اوایل مهرماه تمرینات خود را در آکادمی «اشلاگر» اتریش پیگیری می کنند. این بازیکنان امروز از اتریش راهی مجارستان می شوند تا در پروتور جهانی این کشور شرکت کنند.

«دیمیتریچ لونکو» مربی اوکراینی الاصل مقیم اتریش و «ریچارد پرازه» از مربیان شاغل در آکادمی بین المللی اشلاگر هستند. قرار است این دو مربی پینگ پنگ بازان کشورمان را در سفر به مجارستان و شرکت در مسابقات پروتور جهانی همراهی کنند. مسابقات تنیس روی میز پروتور جهانی مجارستان در دو رده سنی امیدها و بزرگسالان طی روزهای 20 تا 24 مهرماه برگزار می شود. این رقابت ها در دو بخش انفرادی و دوبل پیگیری خواهد شد.

تیم ملی تنیس روی میز پس از پایان مسابقات پروتور مجارستان، به اتریش باز می گردد تا ضمن پیگیری تمریناتش در آکادمی اشلاگر آماده شرکت در پروتور جهانی این کشور شود.