آرشیو یکشنبه ۳۱ امرداد ۱۳۸۹، شماره ۱۰۴۳
حوادث
۱۸

بدون مرز

17 کیلومتر رانندگی بدون تایر

گروه حوادث: مردی که 17 کیلومتر را بدون تایر رانندگی کرده بود به اتهام رانندگی در حالت مستی دستگیر شد. به گزارش آسوشیتدپرس این مرد 61ساله که «دان بوش» نام دارد در حالت مستی پشت فرمان نشست و در شرایطی به مسیرش ادامه داد که خودرو «ون» او نه تنها یک تایر نداشت بلکه یک لاستیک دیگر آن هم پنچر شده بود. پلیس «جنیس کانتی» در ایالت نیویورک چند ساعت پس از این ماجرا «دان بوش» را در منزلش واقع در منطقه «بتانی» در 51 کیلومتری «راچستر» در ایالت «نیویورک» شناسایی و دستگیر کرد.

آدم فروشی به جادوگر

گروه حوادث: مرد کنیایی به جرم فروش یک نفر به جادوگران به زندان محکوم شد. به گزارش اسکای نیوز، این مرد که قصد داشت فردی زال را به یک جادوگر بفروشد باید 17 سال در حبس بماند. متهم در اعترافاتش مدعی شده است قصد داشت با فروش فرد زال کاری کند تا جادوگر بتواند با کمک او به درمان بیماران بپردازد. بعضی از مردم کنیا معتقد هستند از اعضای بدن افراد زال می توان برای جادوگری استفاده کرد.

خرس ها نگهبان مزرعه کشت مواد مخدر

گروه حوادث: دو پرورش دهنده ماری جوانا برای نگهداری از مزارع خود از خرس ها استفاده می کردند. به گزارش رویترز، نیروهای پلیس با شناسایی دو محل تولید ماری جوانا در غرب کانادا قصد داشتند به آنجا حمله کنند که متوجه گشت زنی 10 خرس سیاه بزرگ در اطراف این زمین ها شدند. پلیس ابتدا نگران بود اما به زودی متوجه شد این حیوانات بسیار آرام هستند به همین خاطر عملیات بدون هیچ مشکلی انجام شد و هنگام توقیف مواد، حیوانات فقط در گوشه ای نشسته بودند. بنا بر اعلام پلیس به این خرس ها ظاهرا غذای سگ داده می شد تا در اطراف زمین ها باقی بمانند. چندی پیش نیز پلیس ایتالیا از استفاده قاچاقچیان مواد مخدر از یک مار پیتون برای حفاظت از محموله کوکایین خبر داده بود.