آرشیو پنجشنبه ۶ آبان ۱۳۸۹، شماره ۱۹۷۷۷
اخبار ورزشی - اخبار کشور
۱۳

معاون فرماندار شهرستان خبر داد

شروع تحقیق و تفحص از اراضی مجمع جهانی اهل بیت(ع) شیراز

معاون فرماندار شیراز گفت: در مورد اراضی موسوم به مجمع جهانی اهل بیت(ع)، به زودی یک هیئت کارشناسی به صورت گسترده موضوع را مورد تحقیق و تفحص قرار می دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، «محمد وصالی» سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در بحث زمین خواری و زمین خواران که ارتباط مستقیم با حقوق مردم و دولت دارد فرمانداری شیراز همواره به طور جدی و پررنگ در صحنه حضور داشته و تا تعیین تکلیف نهایی تمام موارد و رفع شبهات و از سوی دیگر احقاق حق شهروندان و برگرداندن زمین هایی که به ناحق به تصرف درآمده است از پای نمی نشیند.

وصالی در مورد اراضی معروف به اراضی مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: تحقیق و تفحص از روند تملک، تفکیک، واگذاری و ساخت و سازهای موجود در این اراضی در آینده نزدیک توسط یک هیئت کارشناسی آغاز می شود و نتایج این بررسی به اطلاع عموم می رسد.

وی بررسی شبهات بعضی اراضی را تنها دفاع از حق مردم و رساندن آنها به حقوق اصلی شان و براساس خواسته آنان ذکر کرد.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار شهرستان شیراز ادامه داد: واگذاری قطعاتی از این اراضی به مقامات رده بالای وقت به قیمت بسیار نازل یا رایگان و همچنین گزارش کارشناسی یکی از ادارات نظارتی و مستندات ارائه شده در مورد مبلغی بالغ بر 332 میلیارد تومان سود خالص از واگذاری 590 هکتار از این اراضی و تفکیک و فروش آنها با کاربری باغ شهری از جمله شبهاتی است که قرار است مورد تفحص قرار گیرد.