آرشیو دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۸۹، شماره ۱۹۷۸۶
حوادث
۱۵

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی خبر داد

4 قاچاقچی مسلح در درگیری با ناجا به هلاکت رسیدند

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: 4 قاچاقچی مسلح در درگیری با ماموران هنگ مرزی تایباد به هلاکت رسیدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سرتیپ دوم پاسدار محمدکاظم تقوی اظهار داشت: در این درگیری مسلحانه با هلاکت چهار قاچاقچی مسلح در مرز تایباد، از ورود افزون بر 115 کیلوگرم مواد مخدر به داخل کشور جلوگیری شد.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی افزود: برخورد با قاچاقچیان مسلح در هنگ مرزی تایباد به دنبال سه عملیات منظم و موفقیت آمیز اطلاعاتی توسط ماموران مرزبانی صورت گرفته است.

وی ساماندهی و اصلاح روش ها، توسعه نیروی انسانی، افزایش تجهیزات مدرن و به کارگیری آنها در کنترل مرزها، برخورد و مقابله با متجاوزان مرزی و تعامل سازنده با مرزنشینان را از اولویت های کاری مرزبانی خراسان رضوی دانست.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی تصریح کرد: تیم های عملیات مرزبانی تایباد با مشاهده گروهی از قاچاقچیان مواد مخدر در نقطه صفر مرزی که قصد ورود به داخل کشور را داشتند، به سوی آنها تیراندازی کردند که در نتیجه آن چهار نفر از قاچاقچیان مسلح به هلاکت رسیده، بقیه به ناچار به سمت خاک افغانستان متواری شدند.

وی ادامه داد: در پاک سازی از محل درگیری 17 کیلو و 700 گرم هروئین فشرده، 80 کیلو و 450 گرم تریاک، هشت کیلو و 950 گرم مرفین و هشت کیلو و 660 گرم حشیش به همراه یک قبضه اسلحه کلاشینکف و مقادیری مهمات کشف و ضبط شد.