آرشیو پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۳۸۹، شماره ۲۹۹۷
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

مسافران زندگی در تلویزیون

چند فیلم که با سرپرستی شروین قطعه ای، اکبر منافی و سعید مظفری دوبله شده است، بزودی از شبکه های مختلف سیما پخش خواهد شد. یکی از این فیلم ها «تعقیب 3000» نام دارد. داستان فیلم «تعقیب 3000» درباره ورزش بیس بال است.

پدری با فرزندانش برای دیدن مسابقات به ورزشگاه می رود. او خاطراتی را تعریف می کند که مربوط به سال ها پیش است که ورزشکاری به نام کلمنته می خواسته به رکورد سه هزارمین ضربه خود برسد.

شروین قطعه ای (ری لیوتا)، مینو غزنوی، پریسا جمالی، فرانک رفیعی طاری، سعید شیخ زاده، بهروز علی محمدی، اردشیر منظم، عادل کریمی، علی عابدی و امیرصالح کسروی از جمله دوبلورهای این فیلم هستند که 30 آبان از شبکه 4 پخش خواهد شد.

داستان فیلم «مسافران زندگی» هم درباره مردی است که تازه ازدواج کرده و در مزرعه خود زندگی می کند. عده ای از اوباش، مزاحم او می شوند و حوادثی را به وجود می آورند.

سعید مظفری، مریم شیرزاد، تورج مهرزادیان، مازیار بازیاران، کسری کیانی، غلامرضا صادقی، محمدعلی دیباج، زویا خلیل آذر، محمدرضا مومنی، علی منانی، مینا نخعی و دلارام شکوهی از جمله گویندگان این اثر هستند.

فیلم «پیمان جاودانه زندگی» به داستان خانواده ای می پردازد که در یک دهکده زندگی می کنند. میسی فرزند بزرگ خانواده، معلم است، او 2 خواستگار دارد، یکی از آنها مهندس راه آهن و دیگری نیک پسری از اهالی دهکده است. پس از ماجراهایی او نیک را به عنوان همسر خود انتخاب می کند.

دوبلورهای این فیلم عبارتند از: مریم شیرزاد (میسی)، سعید مظفری (کلارک)، مریم رادپور (مارتی)، ناهید امیریان (آرون)، سمیه رهنمون (آرنی)، سعید شیخ زاده (نیک)، حسین نورعلی (گرانت)، محمود فاطمی (دکتر)، بتسابه کاظمی (آسا)، کوروش فهیمی، حمیدرضا رضایی معینی و مینا غیاث پور.