آرشیو شنبه ۱۳ آذر ۱۳۸۹، شماره ۱۹۸۰۶
اخبار کشور
۲
خبر ویژه

توطئه توهم نیست پناهنده ها نفوذی اند!

برخی از افراد مدعی پناهندگی یا نهادهایی که به پناهندگان کمک می کنند وابسته به تشکیلات امنیتی ایران هستند و اطلاعات مربوط به اپوزیسیون را به طور دقیق به سیستم اطلاعاتی ایران منتقل می کنند.

پایگاه اینترنتی بالاترین با انتشار این مطلب نوشت: بنیاد]...[به سرویس اطلاعاتی ایران کمک می رساند. این بنیاد ظاهرا به پناهندگان کمک می کند. اخیرا برخی افراد به اسم پناهنده به کشورهای پناهنده پذیر می روند در حالی که برای ماموریت های سری اعزام شده اند. قبلا یکی از این افراد از سوی بنیاد یاد شده برای دریافت پناهندگی معرفی شده بود او برای بار دوم به ترکیه آمد تا اطلاعات مختلفی را جمع آوری کند. افرادی از این دست، اطلاعات ارزنده ای را از اپوزیسیون جمع آوری کرده و به ایران منتقل نموده اند.

این رسانه ضدانقلابی اضافه می کند: متاسفانه طی یک سال گذشته این اتفاق چندبار تکرار شده و ماموران اطلاعاتی مذکور پس از بازگشت به کشور هویت تعدادی از روزنامه نگاران و فعالان سیاسی را آشکار کرده اند به نحوی که افراد مذکور و برخی نزدیکان آنها تحت تعقیب و بازجویی قرار گرفته اند. نکته جالب اینکه برخی از بنیادهای مورد اشاره کمک های مالی خوبی هم پرداخت می کنند.

یادآور می شود پیش از این نیز رسانه های ضدانقلابی اخبار گوناگونی با محوریت ابراز نگرانی از نفوذ اطلاعاتی جمهوری اسلامی در میان محافل اپوزیسیون خارج نشین منتشر کرده بودند و این در حالی است که «توطئه، توهم است»، همواره یکی از شعارهای القایی جریانهای مذکور بوده است.