آرشیو دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۸۹، شماره ۴۶۹۶
صفحه آخر
۲۸

شگفتی های جهان

کشف لاشه صدها قطعه پرنده در شمال ایتالیا

لاشه صدها قطعه پرنده در شهرکی در شمال ایتالیا کشف شد. به گزارش واحد مرکزی خبر از رم، یک انجمن محافظت از پرندگان در ایتالیا روز شنبه ضمن اعلام این خبر افزود: از اول ژانویه تا به حال لاشه بیش از 700 پرنده از خیابان های شهرک «فائنزا» در فاصله 50 کیلومتری جنوب شرقی بولونیا جمع آوری شده است.

ازدواج پیر مرد 110 ساله مالایایی

یک پیرمرد 110 ساله مالایی به ضرب المثل «سر پیری و معرکه گیری» جامه عمل پوشانده است. احمد محمد عیسی تاکنون پنج بار ازدواج کرده و اکنون برای ازدواج ششم خود اعلام آمادگی کرده است. وی بعد از گرفتن قول ازدواج ازیک پیر زن 82 ساله رسما آمادگی خود را اعلام کرد. این پیرمرد 110 ساله که قلب جوانی دارد،20 نوه و 40 نبیره دارد.

ساخت پل 42 کیلومتری در چین

رسانه های دولتی چین از ساخت پلی به طول 42 کیلومتر در این کشور خبر دادند. به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام دپارتمان سازه های صنعتی چین، این پل مرکز شهر ساحلی «گینگ دائو» در شرق را به استان «شان دونگ» و نواحی حومه ای این منطقه متصل می کند. برای ساخت این سازه پنج میلیارد و 500 میلیون پوند در نظر گرفته شده است.

87 بخیه حاصل حمله سگ به کودک پنج ساله

مقامات پلیس آلمان اعلام کردند که در پی حمله یک سگ به یک کودک پنج ساله، سر این کودک 87 بخیه خورد. ریس وب، پسر پنج ساله اهل کلن در آلمان است که اواخر هفته گذشته توسط یک سگ نژاد «رات ویلر» مورد حمله قرار گرفت. پدر این پسر بچه پنج ساله نیز در مصاحبه ای با رسانه های دولتی این کشور اعلام کرد که پسرش توسط یک سگ دست آموز مورد حمله قرار گرفته است. وضعیت وی مناسب توصیف شده است.