آرشیو سه‌شنبه ۲۸ دی ۱۳۸۹، شماره ۱۱۶۴
حوادث
۱۸

درخواست طلاق از شوهر تنبل

گروه حوادث: زنی به خاطر اینکه شوهرش چهار سال است که بیکار است و حاضر نیست سر کار برود به دادگاه خانواده رفت تا از او جدا شود.

به گزارش خبرنگار ما صبح دیروز زنی به دادگاه خانواده رفت تا بعد از چهار سال زندگی مشترک از شوهرش جدا شود. او گفت شوهرش مرد تن پروری است و سر کار نمی رود. به همین دلیل می خواهد از او جدا شود. این زن به قاضی شعبه 240 مجتمع قضایی خانواده شهید محلاتی گفت: از بیکاری شوهرم خسته شده ام. او قبلا بیکار بود و من به امید اینکه می تواند کار درست و حسابی پیدا کند، با او ازدواج کردم اما چهار سال از زندگی مشترک مان می گذرد و او نتوانسته شغل مناسبی پیدا کند و فقط گاهی با موتورسیکلت مسافر کشی می کند.

این مدت را به سختی گذرانده ام. ما فرزندی نداریم اما اگر بچه دار شویم زندگی سخت تر از قبل می شود. شوهرم باید به فکر آینده مان باشد اما او به این روال عادت کرده و دلش نمی خواهد سر کار برود. زندگی با شوهر تنبل من را از زندگی سیر کرده است. دیگر نمی توانم با شوهر بیمارم زندگی کنم و می خواهم از او جدا شوم.

در ادامه جلسه شوهر این زن نیز که در دادگاه حضور داشت، گفت: من زندگی ام را دوست دارم ولی کاری برایم وجود ندارد. بارها تلاش کردم تا شغل مناسبی پیدا کنم اما فایده ای نداشته و تاکنون نتوانسته ام شغل دلخواهم را پیدا کنم. همسرم من را درک نمی کند. من تحصیلات کمی دارم و کسی به من کار نمی دهد بنابراین مقصر من نیستم.

او باید صبر کند تا من شغل مناسبی پیدا کنم. مطمئنم اگر او کمی صبور باشد به زودی شغل دلخواهم را پیدا می کنم. در چنین شرایطی حاضر نیستم همسرم را طلاق دهم. نمی خواهم زندگی ام را با دست خودم نابود کنم. همسرم باید با این موضوع کنار بیاید و از خواسته اش منصرف شود. در پایان این جلسه قاضی ادامه رسیدگی به این پرونده را به وقت دیگری موکول کرد.