آرشیو سه‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۸۹، شماره ۴۷۱۴
ورزشی
۲۵

شگفتی آفرینی کریمی با پیوستن به شالکه

علی کریمی بار دیگر همه را شگفت زده کرد؛ این بار با بازگشت به بوندس لیگا. او که تا یکقدمی بازگشت به پرسپولیس رسیده بود و در آخرین اظهاراتش از پایان دادن به مشکلات همیشگی با دایی سخن به میان آورد با چرخشی ناگهانی سر از شالکه درآورد تا همه را انگشت به دهان بگذارد.

کریمی با قراردادی 5 ماهه به عضویت تیم فیلیکس ماگات درآمد تا در نیم فصل دوم بوندس لیگا در ورزشگاه شالکه آره نا به میدان برود. ماگات چند سال پیش نیز این بازیکن را به بایرن مونیخ برده بود. پایگاه اینترنتی نشریه معتبر کیکر روز گذشته نوشت: «فیلیکس ماگات مربی اسبق کریمی در بایرن مونیخ در آخرین ساعات باقی مانده تا پایان فصل نقل و انتقالات با جذب ستاره قدیمی ایران باعث شگفتی شد.» فیلیکس ماگات نیز در پاسخ به خبرنگاران آلمانی اظهار داشت: «در خط حمله مشکلاتی داشتیم که فکر می کنم کریمی می تواند به حل شدن مشکل گلزنی ما کمک کند. خوشحالم که تا پایان فصل این بازیکن خوب و با تجربه به جمع ما اضافه شد و مطمئن هستم کریمی می تواند مشکلات هجومی ما را برطرف کند.» کریمی در تیم یازدهم آلمان همبازی ستاره هایی مثل رائول گونزالس، کلاس هونتلار، کریستوف متزلدر و مانوئل توئر دروازه اول تیم ملی آلمان می شود. وی البته برای اولین بار شماره 8 بر تن نخواهد کرد چرا که در فهرست این تیم فقط شماره 16 خالی است. کریمی دیشب به آلمان رفت در حالی که قراردادش قبلا فکس شده بود. ساعت 12 دیشب به وقت آلمان آخرین ملهت نقل و انتقال بود.

اما جالب تر اینکه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در حالی که کریمی قصد سفر به آلمان را داشت حضور این بازیکن در تیم خود را مورد تایید قرار داد تا علی دایی شب گذشته با وی مذاکره کند. به نظر می رسد قرمزها کمی دیر دست به کار شدند.