آرشیو سه‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۸۹، شماره ۴۷۱۴
ورزشی
۲۵

خبر کوتاه

مذاکرات مستقیم ترابیان با 2 مربی

عباس ترابیان در امارات با دو مربی مورد نظر فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی فوتبال مذاکره کرد اما نام و ملیت این مربیان مشخص نیست. سرپرست کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال پس از مذاکرات رو در رو با این گزینه ها شب گذشته به تهران برگشت تا حاصل مذاکرات را در اختیار سران فدراسیون فوتبال قرار دهد. عصر دیروز نیز اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با رئیس سازمان تربیت بدنی دیدار کردند که درخصوص سرمربی تیم ملی نیز بحث هایی مطرح شد.

کاظمی امتیازآورترین شد

ملی پوش ایرانی تیم بسکتبال رایس امتیازآورترین بازیکن این تیم مقابل MSU در لیگ کالج های امریکا شناخته شد. رایس در این دیدار با نتیجه 75- 68 مغلوب حریف خود شد. ارسلان کاظمی با 34 دقیقه حضور در این دیدار و با کسب 21 امتیاز و 16 ریباند به عنوان امتیاز آورترین و تاثیرگذارترین بازیکن تیم رایس شناخته شد.

خدایی: گفتند کاندیدا شوم!

سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد جوانان گفت: از من خواسته شده بود در انتخابات ریاست فدراسیون کشتی شرکت کنم اما ترجیح دادم فعلابه این مسئله ورود نکنم. مجید خدایی افزود: ترجیح دادم فعلادرسم را در مقطع دکترای مدیریت تربیت بدنی تمام کنم تا بزرگ ترها کارها را انجام دهند که امیدوارم موفق باشند.

کلهرها آخر شدند!

اسکی بازان زن ایران در اولین روز بازی های آسیایی 2011 قزاقستان در رده های پایانی ایستادند. در مسابقات اسکی سرعت زنان، مرجان کلهر و زیبا کلهر به ترتیب با 9 و 10 ثانیه اختلاف با نفر اول در بین 7 شرکت کننده، در جایگاه های ششم و هفتم ایستادند. در همین رشته و در بخش مردان نیز حسین ساوه شمشکی و محمد کیادربندسری در رده های چهارم و پنجم ایستادند.

معمری کاندیدای هدایت دختران نوجوان والیبال

سرمربی سابق پیکان کاندیدای سرمربیگری تیم والیبال دختران نوجوان شد. علیرضا معمری در این باره گفت: فدراسیون والیبال و معاونت بانوان به این نتیجه رسیده اند که در بخشی از کارهای خود از مردان استفاده کنند. با من نیز در این زمینه صحبت هایی شده و در صورت توافق کار خود را شروع خواهیم کرد.