آرشیو پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۸۹، شماره ۳۰۵۸
ورزش
۱۸

باقری منصوریان؛ مربیان تیم ملی در مقابل روسیه

کریم باقری و علیرضا منصوریان به عنوان مربیان تیم ملی و منصور رشیدی به عنوان مربی دروازه بان ها، تیم ملی را در دیدار دوستانه مقابل روسیه ارنج خواهند کرد.

علی کفاشیان با تاکید بر این که تلاش فدراسیون بر معرفی هرچه سریع تر سرمربی جدید تیم ملی است، درباره تصمیم اخیر فدراسیون فوتبال گفت: «قرار است تا زمانی که سرمربی جدید تیم ملی معرفی می شود تیم 3 نفره باقری، منصوریان و رشیدی، به همراه اصغر حاجیلو هدایت تیم ملی را در دیدار برابر روسیه برعهده داشته باشند.»کفاشیان همچنین از نهایی شدن دو گزینه برای هدایت تیم ملی خبر داد و گفت: «با توجه به خاطره بدی که از قرارداد با کلمنته داریم ترجیح می دهم فعلانامی آورده نشود تا زمانی که قرارداد قطعی و نهایی شد، به همه معرفی شود.»

گفته می شود کارلوس کرش پرتغالی و روژه لمه فرانسوی دو گزینه نهایی فدراسیون فوتبال برای سرمربیگری تیم ملی هستند. با این حال فعلاباید به بازی چهارشنبه هفته آینده با روسیه فکر کرد. دیداری که تیم ملی در آن سرمربی ندارد و قرار است با همفکری 4 مربی ایرانی هدایت شود. علیرضا منصوریان یکی از مربیان نیمکت در این بازی گفت: «روز جمعه اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام می شود و بازیکنان صبح دوشنبه در کمپ تیم های ملی جمع می شوند تا ساعت 11 صبح تهران را به مقصد ابوظبی ترک کنیم. تیم ملی دو تمرین در ابوظبی و یک تمرین نیز در ورزشگاه بن زاید یک روز قبل از بازی خواهد داشت.»