آرشیو شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۸۹، شماره ۴۷۲۲
اجتماعی
۴

دو خط خبر

بررسی استخدام فارغ التحصیلان استثنایی آموزش و پرورش. سوسن کشاورز معاون استثنایی وزیر آموزش و پرورش از امکان استخدام فارغ التحصیلان رشته های استثنایی مراکز تربیت معلم خبر داد.

اختصاص 7 میلیارد تومان برای احیای تالاب انزلی. محمدباقر صدوق، معاون محیط طبیعی سازمان محیط زیست گفته است که بیش از هفت میلیارد تومان برای احیای تالاب انزلی در سفر هیات دولت به گیلان اختصاص یافته که شامل لایه روبی و رسوب برداری و دیگر مسائل این تالاب است.

کمیته های کنترل عفونت در بیمارستان های کشور تشکیل شد. حسین معصومی، رئیس اداره بیماری های منتقله از آب و غذا و عفونت های بیمارستانی وزارت بهداشت گفته که آموزش پرستاران و تشکیل کمیته های کنترل عفونت از مهمترین اقدامات وزارت بهداشت در کنترل عفونت های بیمارستانی است.

آموزش ژیمناستیک و دوومیدانی به دانش آموزان پایه سوم ابتدایی. کیومرث هاشمی، قائم مقام وزیر آموزش و پرورش از آموزش دو رشته ورزشی دیگر به دانش آموزان ابتدایی پس از «طرح ملی آموزش شنا در پایه سوم ابتدایی» خبر داده است.

راه اندازی کلینیک تندرستی در دانشگاه ها. محمد کشتی دار، مدیرکل امور تربیت بدنی وزارت علوم از برنامه ریزی های صورت گرفته برای راه اندازی کلینیک های تندرستی در داخل اتاق های تندرستی و مشاوره دانشگاه ها خبر داده و گفته است که در این کلینیک ها خدماتی از جمله آزمایش خون و برگزاری آزمون های روانشناختی خواهد شد.

بسته حمایتی از مطبوعات و رسانه ها تدوین می شود. سیداحسان قاضی زاده، مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی گفته است که تهیه و تدوین بسته حمایتی از مطبوعات و رسانه ها در دست بررسی است.

اجرای 2 طرح سلامت در سه استان از امروز. محمدشریعتی، رئیس مرکز مدیریت توسعه شبکه بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفته است که این طرح ها در خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و سیستان و بلوچستان از امروز اجرا می شود.

مهلت مجدد ثبت نام در کنکور. مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز مهلت مجدد ثبت نام در کنکور90 از روز دوشنبه 25 بهمن ماه خبر داد. دکتر حسین توکلی با بیان این که در حال حاضر در آزمون سراسری سال آینده حدود 948هزار نفر ثبت نام کرده اند، اظهارداشت: همچنین ویرایش اطلاعات همزمان با مهلت مجدد ثبت نام از 25 بهمن ماه آغاز می شود.