آرشیو شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۸۹، شماره ۴۷۲۲
فرهنگ و هنر
۳۱

روی خط خبر

آماده کردن هنرمند سرای جزیره هرمز

هنرمندسرای جزیره هرمز که توسط احمد نادعلیان برای برگزاری جشنواره هنرهای محیطی تاسیس شده است، با مشارکت هنرمندان ایرانی و خارجی نقاشی دیواری شد.

سریال نوروزی

30 درصد از تصویر برداری سریال «چهار چرخ» که از دیگر گزینه های پخش در نوروز است، انجام شد. این سریال به کارگردانی اصغر نعیمی و تهیه کنندگی محمدرضا شجاعی یکی از سریال های شبکه 3 سیما است.

شب شعر

هشتاد و پنجمین شب شعر طنز در «حلقه رندان» به همت دفتر طنز حوزه هنری یکشنبه 24 بهمن در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می شود.این نشست از ساعت 17 تا 19 در تالار اندیشه حوزه هنری واقع در تقاطع خیابان حافظ و سمیه میزبان عموم علاقه مندان است.

نمایش 5 فیلم

فیلم های «ریسمان باز» مهرشاد کارخانی، «آنجا» عبدالرضا کاهانی، «مرهم» علیرضا داوودنژاد، «حیران» شالیزه عارف پور و «مردی که گیلاس هایش را خورد» پیمان حقانی در کنفرانس بین المللی ارتباطات اجتماعی و سینما که از26 بهمن تا دوم اسفندماه در هند برگزار می شود، به نمایش درمی آیند.

هفته شاهنامه در سارایوو

نمایشگاه هنری شاهنامه در هفته فرهنگی ایران در بوسنی و هرزگوین از تاریخ 20 تا 27 بهمن (9 تا 16 فوریه) در سارایوو برگزار می شود.

جشنواره یار و یادگار

بیش از 300 اثر به دبیرخانه جشنواره «یار و یادگار» ارسال شده که نسبت به سال گذشته افزایش 20 درصدی داشته است.

7 قطعه موسیقی جدید

قنبر مهدوی زاده، مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی گفت: هفت قطعه موسیقی، تولیدی مرکز خراسان شمالی به تصویب مرکز موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما رسید.