آرشیو شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۸۹، شماره ۴۷۲۲
حوادث
۳۰

نشانی مادر گمشده در حرم مطهر رضوی(ع

مادر و فرزندی که حدود 30 سال قبل و در پی اختلاف های خانوادگی از هم جدا افتاده بودند پس از سال ها چشم انتظاری به هم رسیدند. این زن سال 59 پسرش را در یکی از بیمارستان های ارومیه به دنیا آورد اما پس از چند روز مادر شوهرش که مخالف ازدواج عروس و پسرش بود نقشه شومی را اجرا کرد.

زن کینه توز، نوه اش را ربود و او را به زوجی در مشهد سپرد. 15 سال پس از این ماجرا نیز پسر نوجوان به هویت اصلی اش پی برد و جست وجوهای گسترده برای یافتن مادر و پدر اصلی اش را آغاز کرد.بالاخره جست وجو های

15 ساله شبانه روزی اش نتیجه داد و یک روز پسر جوان که در حرم امام رضا(ع) دخیل بسته بود بطور معجزه آسا از طریق یکی از آشنایان، مادرش را پیدا کرد و قرار است مادر و فرزند پس از 30 سال با هم دیدار کنند.به گزارش فارس، زن دل شکسته که از یافتن پسرش بسیار خوشحال است گفته: «مادرشوهرم پس از ربودن پسرم نقشه اش را پیش برد و بعد هم باعث جدایی من و همسرم شد. در این مدت برای یافتن پسرم تلاش های زیادی کردم حتی قصد داشتم از شوهرم نیز شکایت کنم اما به لطف خدا آرزوی دیرینه ام تحقق یافته و آن را مدیون امام رضا(ع) هستم.»

انفجار لوله گاز در قم

انفجار خط لوله گاز سراسری در جاده قم، موجب وحشت ساکنان منطقه شد.به گزارش خبرنگار ما، این انفجار مهیب ساعت 6 و 30 دقیقه صبح جمعه در خط لوله گاز سراسری در کیلومتر 20 جاده اراک- در منطقه سلفچگان، قم- رخ داد که حریق بزرگی هم به دنبال داشت.

شدت انفجار به حدی بود که بیشتر ساختمان های قم لرزید و بخش وسیعی از آسمان شهر نیز قرمز شد. گفته می شود این حادثه تلفات جانی نداشت و علت حادثه نیز از سوی کارشناسان تحت بررسی است.