آرشیو شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۸۹، شماره ۴۷۲۲
ورزشی
۲۹

خبر

رجبلو طلای «دور امتیازی» گرفت

محمد رجبلو در مسابقات ماده دور امتیازی دوچرخه سواری قهرمانی آسیا طلاگرفت. ایران همچنین در دو ماده چهار کیلومتر تعقیبی بزرگسالان و جوانان توسط علیرضا حقی و پیام سعدی پور دو نشان نقره کسب کرد. تایلند میزبان این مسابقات است.

داغستان با بزرگان کشتی می آید

داغستان برای حضور در جام تختی چند چهره سرشناس کشتی جهان را به ایران می آورد. فریمان اسرافیلوف، ابراگیم سعیداف و بختیار احمداف از جمله این نفرات شاخص هستند.

بخشیده شدن کرار جاسم

با توصیه رئیس سازمان تربیت بدنی و موافقت رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال محرومیت جاسم کرار بخشیده شد. این تصمیم در پی حضور سعیدلو در تمرین های تراکتورسازی و درخواست فراز کمالوند اتخاذ شد. همچنین شریفی خبر داد تمام محرومان فوتبال و فوتسال به مناسبت 22 بهمن بخشیده شدند.

اعتماد دوباره به نکونام و شجاعی

کاماچو سرمربی تیم اوساسونا بار دیگر به بازیکنان ایرانی تیمش اعتماد کرد و نام نکونام و شجاعی را در ترکیب اصلی بازی فردا شب مقابل سوسیه داد قرار داد. این دو بازیکن هفته قبل در فهرست تیم خود نبودند.

پرندی پروازی نیست!

دبیر فدراسیون والیبال تاکید کرد در صورت توافق با سیلوانا پرندی، این مربی پروازی نخواهد بود. درخشنده گفت: به وی گفتیم هدفمان حضور چشمگیر در المپیک لندن است.

جویبار مثل اسپانیا!

مهدی حاجی زاده مدعی است قهرمانی تیم جویبار در لیگ برتر کشتی مثل اسپانیا در جام جهانی بوده است! سرپرست تیم جویبار گفت: ما هم اولین مسابقه خود را باختیم اما بعدا همه را بردیم و قهرمان شدیم.