آرشیو پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۸۹، شماره ۴۷۲۷
بین الملل
۶

رژیم صهیونیستی لبنان را تهدید به حمله دوباره کرد

گروه بین الملل در سالگرد ترور عماد مغنیه، فرمانده ارشد جنبش حزب الله، رژیم صهیونیستی با افزایش تدابیر امنیتی در سفارتخانه های خود تهدید کرد به لبنان حمله خواهد کرد.

به گزارش رسانه های رژیم صهیونیستی، «ایهود باراک» که همراه با «بنی گانتز» رئیس جدید ستاد مشترک ارتش این رژیم از مرزهای شمالی فلسطین اشغالی بازدید می کرد، تهدید به یورش دوباره به لبنان و اشغال اراضی آن کرد. وی افزود: باید برای رویارویی با هر آزمونی آماده باشیم. باراک همچنین اظهار داشت: من با رئیس جدید ستاد مشترک ارتش که یک افسر قدیمی است، به اینجا آمده ام و وی پایگاه های مراقبت در طرف دیگر(لبنان) را به خوبی می شناسد. تهدیدهای ایهود باراک، در پی ادعای وزارت خارجه اسرائیل مبنی بر احتمال حمله به برخی از سفارتخانه های رژیم صهیونیستی، صورت گرفت. این در حالی است که منابع عربی گفته اند: تهدید جنگی تل آویو علیه لبنان با هدف انحراف افکار عمومی این رژیم از اثرات مخرب ناشی از سقوط رژیم های متحد اسرائیل در خاورمیانه انجام می گیرد. منابع یاد شده از سقوط رژیم مبارک به عنوان بزرگترین کابوس آینده اسرائیل یاد کرده اند.

«سید حسن نصرالله» سال گذشته در مراسم سالگرد شهید عماد مغنیه گفت: ما اهدافی را که می توانیم از طریق آن به صهیونیست ها بگوییم که «پاسخ ما به ترور مغنیه چیست»، می شناسیم و به همین خاطر دشمن ما نگران است و بگذارید تا در نگرانی به سر ببرد. ما کسی هستیم که زمان، مکان و هدف را انتخاب خواهیم کرد و در سالگرد شهادت عماد مغنیه به شما می گویم انتقامی که می خواهیم بگیریم انتقامی متناسب با جایگاه او خواهد بود.