آرشیو سه‌شنبه ۳ اسفند ۱۳۸۹، شماره ۱۹۸۷۰
اخبار ورزشی - اخبار کشور
۱۳

هفته چهاردهم لیگ برتر بسکتبال پیروزی دشوار مهرام برابر راه و ترابری قم

تیم مهرام تهران در حساس ترین دیدار از هفته چهاردهم لیگ برتر بسکتبال توانست راه و ترابری قم را شکست دهد.

در حساس ترین دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر بسکتبال، تیم راه و ترابری قم که به تهران آمده بود برابر مهرام با نتیجه 91 بر 81 تن به شکست داد. این دیدار جذاب و پایاپای که در وقت قانونی با نتیجه 74 بر 74 به پایان رسیده بود، در وقت اضافه به سود مهرام به پایان رسید. تیم تهرانی دو کوارتر آغازین دیدار را با نتایج 21 بر 19 و 19 بر 18 به سود خود به پایان رساند اما کوارتر سوم را با نتیجه20 بر 12 شکست خورد. شاگردان مهران شاهین طبع در کوارتر چهارم با درخششی که از خود نشان دادند توانستند با نتیجه 22 بر 9 به پیروزی برسند و دیدار را به تساوی بکشانند و در وقت اضافه با درخشش کریس ویلیامز و شیخ سمب توانستند دومین شکست حریف قدرتمند شان را رقم بزنند.

در دیگر دیدار حساس این هفته تیم مدعی پتروشیمی بندر امام برابر میزبان خود توزین الکتریک کاشان با نتیجه 73 بر 65 تن به شکست داد تا نبرد بین رده های بالای جدول رده بندی حساس تر شود.

در دیگر بازی ها شهرداری گرگان پس از هفته ها شکست توانست برابر شرکت ملی حفاری اهواز با نتیجه 67 بر 66 به پیروزی برسد تا خود را از بحران و حضور در قعر جدول دور کند.

در شهرکرد هیات بسکتبال این شهر توانست مهمانش بانک سامان را با نتیجه 69 بر 53 شکست دهد.

آخرین دیدار از هفته چهاردهم لیگ برتر شب گذشته بین دو تیم دانشگاه آزاد تهران و کاسپین قزوین برگزار شد که نتیجه آن در شماره آینده به چاپ خواهد رسید.