آرشیو شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۸۹، شماره ۴۷۳۹
داخلی
۳

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: ترکیب هیات امنای دانشگاه آزاد سه شنبه نهایی می شود

گروه سیاسی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به پرسشی در خصوص آخرین وضعیت دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: در جلسه سه شنبه 17 اسفند پیشنهادات اعضای شورای انقلاب فرهنگی برای تعیین 3 نفر شخصیت علمی مطرح و ترکیب هیات امنای این دانشگاه نهایی می شود.

سید محمد حسینی یادآور شد: اعضای هیات امنا یعنی 3 نفر از اعضای هیات موسس و 3 نفر از افراد حقوقی شامل وزیر علوم، وزیر بهداشت و رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و 3 نفر عضو هیات علمی که انتخاب می شوند، نسبت به پیشنهاد گزینه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی اقدام خواهند کرد.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدیان، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به تصویب اساسنامه جدید دانشگاه آزاد از سوی این شورا، ابراز امیدواری کرد با تشکیل این هیات و تغییر در مدیریت کلان این دانشگاه از سرمایه ها و استعدادهای موجود در دانشگاه آزاد به بهترین نحو ممکن بهره برداری شود.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها افزود: امیدوارم مدیریت جدید دانشگاه آزاد با عمل کردن به اساسنامه، موجبات تقویت دانشگاه آزاد را فراهم کند. محمدیان گفت: هیات امنای جدید دانشگاه آزاد اسلامی تا قبل از پایان امسال معرفی خواهند شد.