آرشیو شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۸۹، شماره ۴۷۳۹
داخلی
۳
حاشیه نوشت

از سرزمین فلک الافلاک

امیر صدیقیان

- خبر نگار اعزامی «ایران» انجام سفر استانی هشتاد و هفتم که به سرزمین فلک الافلاک - استان لرستان- صورت گرفت،با استقبال پرشور مردم این خطه همراه بود.

این حضور با شکوه همواره رهاوردهای مهمی در به تصویر کشیدن وحدت ملی در کشورمان داشته و از سوی دیگر بیانگر ارتباط صمیمانه مردم و دولتمردان است. یکی از محوری ترین برنامه های سومین دور سفرها دیدار با خانواده های شهدا،جانبازان و ایثارگران است. تکریم مقام شهدا و ارج نهادن به فداکاری جانبازان و ایثارگران و خانواده های آنان از محوری ترین برنامه های رئیس جمهور است و با دقت این موضوع را پیگیری می کند.سرزمین شقایق ها 6300 شهید تقدیم کرده است. هنگام ورود رئیس جمهور به محل دیدار با این اسطوره های فداکاری و صبر و بردباری شعار (صل علی محمد یاور رهبر آمد) و (صل علی محمد بوی رجایی آمد) در سالن طنین انداز شد.

آنگاه نرگس محمودوند فرزند شهید امید علی محمودوند دل نوشته ای خواند و از فراق پدر از کودکی گفت، از شهادت بابا سخن گفت و از روز و شب هایی که فرزندان شهدا با صبر و شکیبایی و استواری گذراندند. این فرزند شهید در ادامه به ویژگی های رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: امروز با قلبی مالامال از عشق خوشحال و خرسندم که قدوم رئیس جمهوری را گرامی می دارم که پرچم شهدا را در دست دارد. سپس امید سلیمانی از جانبازانی که رکورددار برخی رشته های ورزشی است، با شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل سنگ هایی را که بر روی هم چیده شده بود، با ضربه سر و دست خود که از مچ قطع شده، شکست. اما در پایان سفر، خبرنگاران محلی و استانی از مصوبات خوب و مهم دولت برای استانشان تعریف می کردند. آنان می گفتند که مصوبات دولت مصوباتی است که برای پیشرفت و توسعه استان لرستان بسیار موثر ومهم است.