آرشیو شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۸۹، شماره ۴۷۳۹
ورزشی
۲۸

خبر

نمونه دوپینگ کولو توره مثبت شد

باشگاه فوتبال منچسترسیتی کولو توره را به دلیل مثبت شدن نمونه دوپینگ وی تا اطلاع ثانوی از حضور در تمرینات این تیم محروم کرد تا مراحل قانونی کار طی و همه چیز شفاف شود. اتحادیه فوتبال انگلیس مثبت بودن آزمایش دوپینگ این مدافع ساحل عاجی را تایید و اعلام کرده در نمونه او مواد غیرمجاز وجود داشته است. در بیانیه باشگاه منچسترسیتی در

این خصوص آمده است: باشگاه در حال حاضر قصد اظهارنظر و موضع گیری صریح در قبال این پرونده را ندارد و به همین میزان اطلاع رسانی بسنده می کند.

یک ساعت بازی با دنده شکسته!

سرمربی تیم فوتبال بیرمنگام 6 روز پس از دیدار پایانی جام اتحادیه انگلیس عنوان کرد که بری فرگوسن هافبک اسکاتلندی این تیم از اواسط نیمه اول با دنده شکسته مقابل آرسنال بازی کرده است! الکس مک لیش درباره دیداری که با برتری2-1 شاگردانش همراه شد، گفت: فرگوسن با توجه به حساسیت زیاد درخواست تعویض نکرد. او در برخوردی که با سمیر نصری داشت، دنده اش شکست اما با همان شرایط به بازی ادامه داد و در بین دو نیمه هم تعویض شدنش را مطرح نکرد البته او پیش از این هم مشکلی در دنده اش داشت و با تزریق بازی کرد اما پس از برخورد با نصری دنده اش کاملا شکست.

نصری: راه حذف بارسا را می دانیم

هافبک تاثیرگذار آرسنال معتقد است کلید از کار انداختن بارسلونا بازی هجومی و زیر فشار قراردادن بازیکنان این تیم است. سمیر نصری از همبازی هایش خواست تا همانند دیدار رفت بارسلونا را زیر فشار قرار دهند چرا که این تنها راه مقابله با تیمی مانند بارسلونا است. نصری درباره بازی برگشت مقابل بارسلونا که سه شنبه شب این هفته برگزار می شود، گفت: بارسلونا مانند برزیل بازی می کند. آنها دوست ندارند تیم مقابلشان آنها را زیر فشار قرار دهد. بارسلونا وقتی زیر فشار قرار می گیرد تیم همیشگی نیست و نمی تواند خوب بازی کند. ما راه تقابل با آنها را می شناسیم. بارسلونا فصل گذشته تیم بهتری بود. تیم ما هم نسبت به گذشته بهتر شده و بازیکنانی مانند ولکات، ویلشر و خودم کیفیت بهتری نسبت به فصل قبل داریم.